فرمانده انتظامی منطقه:

۹ باند قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای دهمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی در غرب استان تهران ۹ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

۹ باند قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد

سردار کیوان ظهیری گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، دهمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در غرب استان تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با دستگیری ۲۸۹ خرده فروش و ۳۸ قاچاقچی موفق شدند بیش از یک تُن انواع مواد مخدر را کشف و ۲۸۵ نفر معتاد متجاهر را نیز جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دهند.

ظهیری در ادامه ضمن اشاره به کشف ۷۸ فقره خودرو و موتورسیکلت سرقتی بیان کرد: در اجرای این طرح با تلاش مأموران انتظامی ۲۴۷ نفر سارق و مالخر دستگیر و ۵۲ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۹ باند قاچاق مواد مخدر طی این طرح متلاشی شد.

وی با اشاره به کشف ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در غرب استان تهران به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت ‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها