پدر، پسر دزد را لو داد

جوان معتادی که به همراه مقادیری لوازم سرقتی دستگیر شده بود، در حالی به سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد که پدر وی در تماس تلفنی ماموران انتظامی، او را معتادی خواند که سه سال است به منزل نیامده و سارق است.

پدر، پسر دزد را لو داد

جوان معتادی که به همراه مقادیری لوازم سرقتی دستگیر شده بود، در حالی به سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد که پدر وی در تماس تلفنی ماموران انتظامی، او را معتادی خواند که سه سال است به منزل نیامده و از راه سرقت روزگارش را می گذراند.

ماموران گشت انتظامی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد که مشغول انجام وظیفه در حوزه استحفاظی بودند ناگهان در اوایل بامداد به جوانی در خیابان شهید کامیاب مشکوک شدند که چند کیسه سنگین را حمل می کرد. در همین هنگام نیروهای انتظامی درحالی به این جوان نزدیک شدند که آثار اعتیاد در چهره اش نمایان بود. در بازرسی از داخل کیسه ها تعدادی آچار و لوازم خودرو به همراه دو دینام، پنل ضبط و... کشف شد.

متهم جوان که دست و پایش را گم کرده بود در پاسخ به سوالات ماموران مدعی شد: لوازم مذکور را پدرش به او داده تا بفروشد، اما زمانی که نیرو های انتظامی با پدر وی تماس گرفتند او گفت: پسرم دروغ می گوید، من سه سال است که او را ندیده ام و در این مدت با سرقت لوازم داخل خودرو هزینه های اعتیادش را تامین می کند.

درحالی که با انتقال متهم به دایره تجسس بازجویی های تخصصی از وی با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرگرد علی فاطمی (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) آغاز شده بود، مرد جوانی هراسان وارد کلانتری شد و از دستبرد سارق به اموال داخل خودروی پارک شده اش خبر داد اما هنوز سخنانش به پایان نرسیده بود که ناگهان پنل ضبط خود را درون کیسه لوازم سرقتی سارق شناسایی و از او شکایت کرد.

این جوان که سوابق متعدد سرقت دارد، در ادامه بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت لوازم از داخل خودروها، گفت: من معتادم و برای تامین هزینه های اعتیادم دست به سرقت می زنم. بررسی های بیشتر درباره جرایم احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها