سایت املاک و اسکان دوباره از دسترس خارج شد؛ متقاضیان با وزارت راه و شهرسازی تماس نگیرند!

در حالی که تنها کمتر از یک ماه از به روزرسانی سامانه املاک و اسکان گذشته، اما دوباره این سایت امروز از دسترس خارج شد.

سایت املاک و اسکان دوباره از دسترس خارج شد؛ متقاضیان با وزارت راه و شهرسازی تماس نگیرند!

صبح امروز طبق گزارش‌های دریافتی باز هم سامانه املاک و اسکان کشور از دسترس مستاجران خارج شده و امکان دسترسی برای افراد جهت ثبت نام، یا انتخاب بانک و یا بارگذاری اطلاعات وجود ندارد.

براساس این گزارش افراد با مراجعه به سامانه املاک متقاضیان با این پیام که «با عرض پوزش سامانه در حال بروز رسانی است و لطفا از تماس با بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی و غیره خودداری کنید.» مواجه می‌شوند.

در ۱۹ تیر ماه هم سایت املاک و اسکان کشور قطع شد که بسیاری علت آن را حمله سایبری عنوان کردند و به روز رسانی این سایت حدود یک ماه طول کشید. در نهایت در تاریخ ۱۶ مرداد ماه این سایت در دسترس قرار گرفت، اما در همان زمان بسیاری از متقاضیان اعلام کردند که تمامی اطلاعات آن‌ها پاک شده و بسیاری از آن‌ها مجبور شدند، دوباره ثبت نام کنند.

همین امر سبب شد که سایت اطلاعات آن‌ها را قبول نکند و از سوی دیگر بسیاری از متقاضیانی که مهلت دریافت وام آن‌ها رسیده بود با بروز این اختلال در سایت دچار مشکل شدند. با وجود آنکه بسیاری از اقدامات در حوزه مسکن از جمله ثبت نام برای وام ودیعه مسکن و وارد کردن اطلاعات متقاضیان املاک و اسکان و همچنین ثبت نام در مسکن ملی به صورت کامل از طریق سایت املاک و اسکان انجام می‌شود؛ بنابراین با از دسترس خارج شدن این سایت بسیاری از متقاضیان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند.

در حال حاضر امروز هم پس از گذشت یک ماه از به روز رسانی، این سایت دوباره از دسترس خارج شد، اما این بار اعلام کردند که متقاضیان حتی با بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی هم تماس نگیرند. این در حالی است که به تازگی محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که متقاضیان وام ودیعه مسکن می‌توانند برای انتخاب بانک و شعبه به سایت املاک و اسکان مراجعه کنند.

با وجود آنکه کمتر از ۲۰ روز دیگر به پایان مهلت ثبت نام برای وام ودیعه مسکن باقی مانده، بنابراین باید این به روز رسانی هرچه سریع‌تر انجام شود؛ چرا که بسیاری از متقاضیان در حال حاضر چشم انتظار دریافت تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی برای عقد قرارداد با مالکان خود هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها