سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

بودجه تیم فوتبال ذوب آهن اجازه رقابت نمی‌دهد/ دل ماهینی با پیکان بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما نمی‌توانیم با خیلی از باشگاه‌ها رقابت کنیم، هر تیمی دوست دارد بهترین بازیکنان ایران را جذب کند، اما قیمت آنها به تیم ما نمی‌خورد.

بودجه تیم فوتبال ذوب آهن اجازه رقابت نمی‌دهد/ دل ماهینی با پیکان بود

مهدی تارتار در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه معارفه وی به عنوان سرمربی ذوب آهن اظهار داشت: امیدوارم با گرفتن نتایج خوب که درخور شأن و شخصیت این باشگاه بزرگ باشد جواب اعتماد هیئت مدیره را با نیکی بدهیم.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال ذوب آهن ابراز داشت: خدا را شکر در جذب نفرات نیز با توجه به بودجه متوسط که باشگاه در اختیار داشت، توانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم و در این راستا از کمیته نقل و انتقالات که برای جذب نفرات وقت زیادی گذاشتند تشکر می‌کنیم.

بازیکنان نسبت به بودجه عالی هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدوارم در پایان فصل مشکلات یکی دو فصل گذشته را نداشته باشیم، لازمه این اتفاق این است که همه با یکدیگر تلاش کنیم، از همین جا از همه هواداران، اصحاب رسانه و مردم اصفهان می‌خواهم که با ما همراه باشند، ذوب آهن باید برای بالای جدول بجنگد و به ما کمک کنند این اتفاق امسال بیفتد.

وی تاکید کرد: امسال نباید توقع خیلی بالا باشد زیرا در یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در این تیم نیفتاده است، اما کم کم ذوب آهن به روزهای خوب گذشته برمی‌گردد، مدیریت نیز برای جذب نفرات خیلی تلاش کرد و باید تشکر کنم، فکر می‌کنم ۹۰ تا ۹۵ درصد بازیکنان مد نظر با توجه به بودجه ما جذب شدند.

تارتار در خصوص بودجه باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: در هر صورت ما نمی‌توانیم با خیلی از باشگاه‌ها رقابت کنیم، هر تیمی دوست دارد بهترین بازیکنان ایران را جذب کند، اما قیمت آنها به تیم ما نمی‌خورد ما با توجه به بودجه بهترین بازیکنان را جذب کردیم و به این بازیکنان که از فیلترهای خاصی عبور کردند امیدواریم.

بازیکنان جذب شده اسم و رسم دار می‌شوند

وی در خصوص بازیکنان جذب شده تصریح کرد: شاید این بازیکنان اسم و رسم بزرگی نداشته باشند، اما مطمئنم در آینده اسم‌های بزرگی خواهند شد و کیفیت آنها قطعاً به تیم بزرگ ذوب آهن در مسیر برگشت به قدرت گذشته کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه من در کارم هیچ قولی را به هیچ مسئولی ندادم، ابراز داشت: امسال نیز من قولی ندادم، اما از خودمان توقع داریم و همیشه به کادر و بازیکنان نیز می‌گویم که همه از ما توقع دارند و می‌خواهند این تیم حداقل دغدغه سقوط نداشته باشد و یک جایگاه مناسب در جدول داشته باشد و نه امسال بلکه در سال‌های آینده برای کسب سهمیه تلاش کند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم شخصیتی که در یکی دو سال گذشته از این تیم دور شده را به آن برگردانیم، در این دست کمک را به سوی همه اصفهانی‌ها دراز می‌کنم، من خودم را الان یک اصفهانی می‌دانم، در هر شهری می‌روم همین را می‌گویم، وقتی پیراهن یک شهر را تن می‌کنیم جز آنها هستیم و بحث بومی و غیربومی نداریم و همه باید برای موفقیت ذوب آهن تلاش کنیم.

تارتار در خصوص کادر فنی خود در ذوب آهن گفت: افرادی که با من آمدند کادری بودند که سال‌ها با آنها کار کردم، همچنین به نفرات کادرهای قبلی من محمد صلصالی که با او همبازی بودم اضافه شده، همچنین جمالی مربی که در تیم‌های پایه ذوب آهن عملکرد خوبی داشته به جمع ما اضافه شده است.

ماهینی با اجازه من رفت

وی در خصوص جدایی دانیال ماهینی اظهار داشت: دانیال روز گذشته با من صحبت کرد و دوست داشت به تیم خودش برگردد و ما نیز این اجازه را به او دادیم، چون دوست داریم بازیکنان با دلشان به ذوب آهن بیایند و در آن بازی کنند و او دوست داشت برگردد که این اجازه را به او دادم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه آیا بازیکن دیگری در سمت ذوب آهن جذب می‌شود، تاکید کرد: اگر بازیکنی باشد که بتواند تأثیرگذار باشد و ورق را برگرداند جذب می‌شود، اما فعلاً این بازیکن در بازار نیست و اگر باشد نیز با بودجه‌های ما همخوانی ندارند اما اگر بازیکنی بتواند کمک کند شاید.

وی در خصوص وضعیت جذب نادر محمدی خاطر نشان کرد: اسم بازیکنی را نمی‌آورم، به هر حال این بازیکن فعلاً برای ما نیست، بازیکنانی هستند که خیلی دوست دارند با ما کار کنند زیرا باشگاه بزرگی هستیم، فعلاً با همین افراد کار را شروع می‌کنیم و الان نیز تیم تکمیلی هستیم و در هر پست دو یا سه بازیکن خوب داریم.

تارتار در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن در لیگ بیست و یکم گفت: فکر می‌کنم امسال بسیار سخت باشد، زیرا سال آینده جام جهانی را پیش رو داریم و از این جهت باید لیگ زود تمام شود و قطعاً بازی‌ها هر چهار پنج روز برگزار می‌شود و به همین دلیل تلاش کردیم در هر پست دو الی سه بازیکن داشته باشیم، بازیکنان چند پست نیز جذب شدند که دچار مشکل نشویم، لیگ سختی خواهیم داشت و امیدواریم دچار مشکل نشویم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها