شرکت سایبری رئیس سابق موساد در امارات آغاز به کار کرد

یک رسانه عبری زبان از آغاز به کار شرکت

شرکت سایبری رئیس سابق موساد در امارات آغاز به کار کرد

روزنامه عبری زبان «گلوبس» اعلام کرد که شرکت "ایکس ام سایبر" متعلق به تامیر پاردو، رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) فعالیت خود را در امارات آغاز کرده است و برنامه‌های سایبری را برای حفاظت از زیرساخت‌های گازی و نفتی و موسسات مالی می‌فروشد.

این روزنامه در ادامه نوشت: شرکت اسرائیلی در پی "توافقنامه‌ ابراهیم" برای عادی سازی روابط میان امارات و بحرین با اسرائیل، یک قرارداد همکاری با شرکت "Spire Solutions" دبی امضا کرد که توسط گروهی از کارشناسان هندی اداره می‌شود.

گلوبس همچنین اعلام کرد که شرکت ایکس ام سایبر با شرکت دولتی سازنده تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی رافائل برای امضای قرارداد با شرکت‌های فعال در زمینه زیربناهای نفتی و گازی در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس همکاری می‌کند.

ایکس ام سایبر در بازار آزمایش نفوذ تهدیدات سایبری فعال است و برای شناسایی و هشدار درباره آسیب پذیری‌های زیرساخت‌های حیاتی فعالیت می‌کند.

این شرکت ابتدا فعالیت خود را با بانک‌های بزرگ آمریکا و اروپای غربی، در کشورهایی از جمله انگلیس، سوئیس، بلژیک، ایتالیا و آلمان آغاز کرد و اخیراً وارد بازار فرانسه شد و از جمله مشتریان آن بندر هامبورگ و شرکت بیمه آمریکایی "پلیموث راک" هستند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها