پناهیان: به جای تعقیبات نماز، صفحات انقلابی را لایک و فالو کنید/ چرا کامنت نمی گذارید؟

ویدئویی از روحانی و واعظ مشهور، در فضای مجازی منتشر شده است که از افرادی که در این فضا فعالیت ندارند، انتقاد می کند. 

پناهیان: به جای تعقیبات نماز، صفحات انقلابی را لایک و فالو کنید/ چرا کامنت نمی گذارید؟

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این ویدئو می گوید:

نقطه قوت تبلیعات دشمن این است که با هم هماهنگ هستند. ضعف ما این است که با هم هماهنگ نیستیم. این هماهنگی برای جبهه‌ی حق در تبلیغات از اوجب واجبات است. به یاد دارم تیکه کلام حضرت امام(ره) این بود که وحدت کلمه( خنده).

هرکی در جبهه ماست، ساز خودش را می‌زند. حال یا هماهنگ‌کننده نیست، نمیدونم... شاید هم میدونم نمی‌خواهم به آن بپردازم. ناهماهنگی ما خیلی مهم است. من می‌دانم فرد مذهبی معتقد به انقلاب داریم، در صفحات مجازی عضو نیست که برود حداقل صفحات خوب را فالو کند، لایک کند، احساس وظیفه نمی‌کند که برود یک کامنت برای یک صفحه خوب بگذارد که تنها نماند. گاهی یک صفحه‌ای را نگاه می‌کنم که می‌گویم این فرد چقدر غریب است، در حالی که من می‌دانم میلیون‌ها نفر علاقه‌مند دارد. اگر دشمن او را بکشد، میلیون‌ها نفر گریه می‌کنند. پس این افراد چرا در مجازی نیستند؟ چرا کامنت نمی‌گذارند؟ چرا حرف نمی‌زنند؟

آقا مگه ما بیکار هستیم؟ بله، چون به این کارها اهمیت نمی‌دهید. بیکار نیستید، اهمیت نمی‌دهید. گاهی هم به جای تعقیبات نماز باید یک صفحه‌ای را باز کنید، صفحات انقلابی را لایک کرده و فالو کنید، پست‌ها را فورواد کند. چرا ما اینجوری نیستیم؟

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حداد
    0

    پناهیان توی خونه چند صد ملیاردی نشسته ای و فرمان صادر میکنی این را بدان دست شما آخوندها برای مردم رو شده ، اگر صدها هزار فالوئر قلابی هم درست کنی مردم یک روزی تو را به جهنم فرستاده و آن خانه را در اختیار نیازمندان خواهند گذاشت

  • میثم
    0

    این همونه که میگفت احمدی نزاد همون شعیب بن صالح است که اومده زمینه ساز ظهور امام زمان بشه فقط نمیدونم چرا بعد از چند سال چرا هنوز نمیگه این حرفی که زدم خرافی بود نباید هر کسی را به امام زمان ربط داد نتیجش شد ه بی اعتقادی جونامو ن به اعتقادات دینی یک عده فقط ظاهر علما را دارن.

  • فرشادآزاد
    0

    اعوذبالله من الشیطان الرجیم خوشی زیاد ثروت فراوان قدرت بی انتها ببین چه میکنه براخودش حاج پناهی یه پا اسقف سدر اعظم مجتهد وپرزیدنت شده

  • غیر قابل نشر
    0

    خب تو لشگر سایبریتون ثبت نامشون کنید لابد خبر ندارند بندگان خدا .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها