ساعت بازی های آنلاین برای کودکان در چین محدود شد

چین زمان انجام بازی های ویدیویی و آنلاین را برای کودکان به سه ساعت در هفته محدود کرد.

ساعت بازی های آنلاین برای کودکان در چین محدود شد

مقامات چین روز گذشته (دوشنبه) اعلام کردند که کودکان فقط اجازه دارند در مجموع به مدت سه ساعت در هفته در روزهای جمعه، آخر هفته و تعطیلات (یک ساعت در هر روز) بازی های ویدئویی انجام دهند.

اداره ملی مطبوعات و انتشارات (NAAP) چین اعلام کرده است: پلتفرم های بازی فقط می توانند بازی های آنلاین را در روزهای تعیین شده و بین ساعت ۸ و ۹ شب در اختیار خردسالان قرار دهند.

مقررات قبلی که در سال ۲۰۱۹ تعیین شده بود به افراد زیر سن قانونی اجازه می‌داد تا یک ساعت و نیم در روز و سه ساعت در تعطیلات رسمی بازی کنند.

بنابر اعلام رسانه های چین، اکثریت والدین نسبت به تمایل خردسالان به انجام بازی های آنلاین که منجر به اعمال محدودیت قبلی در سال ۲۰۱۹ شد، ابراز نگرانی کرده بودند. به تازگی نیز بسیاری از والدین گزارش کرده اند که افراط و تفریط برخی از نوجوانان در انجام بازی های آنلاین بر زندگی عادی، سلامت جسمی و روانی آنان تاثیر جدی گذاشته و حتی باعث ایجاد برخی مشکلات اجتماعی شده است.

به گزارش یونایتدپرس، اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین از خانواده ها، مدارس و بخشهای اجتماعی درخواست کرد تا مسئولیت نگهداری و سرپرستی خود را برعهده بگیرند و محیط مناسبی برای رشد سالم خردسالان فراهم کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها