توقف پروازها در فرودگاه «أبها» عربستان سعودی در پی حمله پهپادی

در پی حمله یک پهپاد بمب‌گذاری شده به فرودگاه «أبها» در جنوب عربستان سعودی، پروازها در این فرودگاه متوقف شد.

توقف پروازها در فرودگاه «أبها» عربستان سعودی در پی حمله پهپادی

رسانه‌ها بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند، یک پهپاد بمب‌گذاری شده فرودگاه «أبها» در جنوب عربستان سعودی را هدف گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سعودی «واس»، ائتلاف سعودی در بیانیه‌ای ادعا کرد، این پهپاد پیش از اصابت به فرودگاه، هدف گرفته شده است.

در همین ارتباط «البوابه الاخباریه الیمنیه» گزارش کرد، مراکز رصد ناوبری بامداد امروز سه‌شنبه از لغو پرواز به فرودگاه خبر داده‌اند و این به معنای توقف ناوبری هوایی در فرودگاه مذکور و تحقق اهداف این حمله است.

این حمله به فرودگاه أبها پس از هدف گرفتن نجران و جازان با دو موشک بالستیک و نیز حمله به پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیش مشیط» با سه پهپاد صورت می‌گیرد.

فرودگاه ابها در کنار پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط جزو فرودگاه‌هایی هستند که بیشترین حملات هوایی ائتلاف سعودی علیه یمن از این دو مکان انجام می‌شود.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرشادآزاد
    0

    چندهفت ای بود که انصارالله حتی یک گلوله هم شلیک نکرده بودچون امیدمیرفت سران کشورمان باسعودیها به توافق برسند وقتی این امیدکمرنگ شدبازهم فرمان آتش صادرشدسرنوشت میلیونها انسان بیگناه یمنی به تصمیم سیاسی ایران وعربستان بستگی داردحتی کشتاربیگناهان هم باعث نمیشودکه دست ازحضورمنطقه ای برداشته شوداحتمالا اگراسراعیل هم بخواهد مارا هرچندلفظی تهدیدکند فرمان آتش به حزب الله هم داده میشوداگرخدارحم کند درسوریه کمتر فرزندان ایران ازبین میرونددرعراق هم علیرغم مواضع چندین باره مقام عالیرتبه عراق مبنی برخروج همه نیروهای بیگانه بازهم ماهستیم چرا وظیفه دفاع ازممالک رابعده مردمان خودشان نمیگذاریم خدا عالم است گرچه ظاهرا مامستقیم درهیچ جنگی درگیرنیستیم امادرچندکشورنیابتی می جنگیم دفاع ازمظلومان سفارش قران کریم است اما نه درهمه دنیامادرمقوله مردم فلسطین هرچندخودفلسطینیان مراوادات فراوان با اسراعیل دارندمیتوانیم استدلال دفاع ازمظلوم رابکاربگیریم اماباتوجه به نیازشدیدمردم کشورخودمان نباید درچندین جبهه درگیرباشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها