هشدار بادامچیان به وزرای رئیسی

دبیرکل حزب موتلفه گفت: همه ظرفیت جهادی و انقلابی باید پای نوسازی نظام اجرایی کشور بیاید.

هشدار بادامچیان به وزرای رئیسی

اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت ضمن تبریک به اعضای دولت سیزدهم و سید ابراهیم رئیسی در جلب اعتماد مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ظرفیت جهادی و انقلابی باید پای نوسازی نظام اجرایی کشور بیاید.

بادامچیان با تقدیر از سفر رئیسی به خوزستان اظهار داشت: خوزستان کلکسیونی از موارد، اشکالات و مسائل مدیریت قبلی کشور در خدمت رسانی به مردم است که کار از آنجا شروع شده است و به سایر شهرها و استان ها تسری می یابد.

وی تاکید کرد: مسوولان نباید به چاه ویل روزمرگی سقوط کنند و گرفتار شدن در مباحث سطحی آنها را از گره گشایی دراز مدت باز می دارد.

بادامچیان تماس مداوم با مردم و به میان مردم رفتن را یک شیوه خوب و درست در حکمرانی توصیف کرد و گفت: گفت وگو با مردم در دیدارهای چهره به چهره از دردها و مشکلات آنها می کاهد و از این بابت باید از رئیسی تقدیر کرد.

هشدار بادامچیان به وزرای رئیسی

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تشکر از نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت های وزرا گفت: یک هفته بررسی در کمیسیون ها و سپس در صحن علنی مجلس حکایت از دقت نظر نمایندگان دارد و بحث های موافق و مخالف نشان داد مجلس در نظارت خود جدی است و مطالبه عمل به وعده ها در راس نگاه نظارتی مجلس قرار خواهد گرفت.

بادامچیان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دولت رئیسی اظهار داشت: جوان سازی، بازسازی انقلابی و رفتار عقلانی و فکورانه در همه عرصه های مدیریتی، اعتماد مردم را به دولت افزایش می دهد و فاصله دولت- ملت را کاهش و سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد.

وی همچنین با اشاره به موضع رهبر معظم انقلاب درباره دولت کنونی آمریکا در خصوص برجام گفت: ما با یک دولت روباه صفت و گرگ و درنده خو طرف هستیم و اروپایی ها هم دست کمی از آن ندارند.

وی افزود: چون مواضع دولت کنونی آمریکا همان مواضع ترامپ است هیچ گونه پیشرفتی را در مذاکرات نمی شود پیش بینی کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحولات افغانستان اظهار داشت: صحنه امروز افغانستان یک عبرت تاریخی برای غرب زدگان و غرب گرایان است و مردم جهان این روزها شاهد صحنه های دلخراشی در فرودگاه کابل هستند که نتیجه ۲۰ سال مداخله تجاوزکارانه و شکست سیاست های آمریکا را می بینند.

وی خطاب به طالبان و رهبران واقعی مردم افغانستان که در روزهای سخت مبارزه با تجاوز شوروی و نیز تجاوز آمریکا حضور داشتند گفت: امروز مردم افغانستان نیازمند آرامش و فکر کردن به رفاه، توسعه و ترقی کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید به خون ریزی ها خاتمه داد و مشکلات را از طریق گفت وگو حل کرد، افزود: دولت جدید افغانستان باید یک زیست انقلابی و اسلامی بدون دخالت قدرت های خارجی را مدیریت کند و به مردم اطمینان دهد حقوق آنها محفوظ و جان و مال و ناموسشان در امان خواهد بود.

بادامچیان ادامه داد: حکم به رد و قبول طالبان مشکلی را حل نمی کند. باید دید بین آنها و آمریکایی‌ها در دوحه چه گذشته است و توافقات چه بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آنچه مردم ما انتظار دارند این است که مرزهای امن با افغانستان داشته باشیم، حقوق و امنیت شیعیان و همه فرقه ها در این کشور رعایت شود، مراودات اقتصادی همچنان برقرار باشد، حق آبه ایران از هیرمند رعایت شود و از همه مهمتر تروریست‌ها در افغانستان به ویژه القاعده و داعش دوباره جان نگیرند.

وی همچنین گفت: ما امیدواریم با هوشمندی که حاکمان فعلی افغانستان تاکنون در تغییر رفتار خود نشان داده اند، حقوق اقوام و مذاهب در ترکیب قدرت جدید دولت افغانستان رعایت شود تا بهانه ای برای مداخله قدرت‌های جهانی و منطقه ای به وجود نیاورد.

بادامچیان تصریح کرد: ما بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب طرفدار ملت افغانستان هستیم و در حمایت از این ملت مظلوم هیچگاه کوتاهی نمی کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره آینه داران آفتاب شهیدان رجایی و باهنر، اندرزگو، عراقی، لاجوردی و دیگر شهدای شهریورماه گفت: خداوند را شاکریم که دولتی سرکار آمده که شبیه ترین دولت پس از انقلاب به دولت شهید رجایی است و امیدواریم آیت الله رئیسی با کمک مردم و تاسی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند و تصویری از کارآمدی نظام اجرایی را به نمایش بگذارد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فرشادآزاد
    0

    جناب 8سال باشعارتدبیروامید رفتیم توباتلاق فقروفسادحالا باشعار انقلابی گری وجهادامیدوارم که دیگه غرق نشیم توچخان وپاچه خواری ازحرکت اول امیرعبداللهیان که فهمیدیم قسط تنش زدایی نداریم با اون رقص دیپلماتیک ایشان درصف مدعوین متوجه شدیم همچنان اصرار برتنش زایی داریم ونمیخواهیم دایره تعاملات را ازچندکشوربسیارکوچک وفقیر که دایه آنها شده ایم به سمت تجارت وتعامل برای کسب ثروت جهت رفاه مردم خومان حرکت کنیم دربحث مبارزه باکرونا هم همچنان بحث ناخن خشکی درخریدواکسن حاکم است پس دراولین گامها داریم به این نتیجه میرسیم تغییروتحول فقط نمادین است وهدف اصلی کاستن ازالتهابات داخلی وآرام کردن مردم با گذاشتن پستانک برلبهایشان است

  • ر
    0

    سهم خواهی حزب موتلفه از انقلاب و کشور و بیت المال تمام شدنی نیست.

  • ناشناس
    0

    اول تورا نوسازی کنند خیلی قراضه بنظر میرسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها