مدارک تحصیلی وزرای رئیسی چیست؟/ اینفوگرافی


8 شهریور 1400 - 16:05
612cc2671bb0c_2021-08-30_16-05
بیشتر وزرای ابراهیم رئیسی مدرک دکترا دارند.

بیشتر وزرای ابراهیم رئیسی مدرک دکترا دارند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

612cc2671bb0c_2021-08-30_16-05
8 شهریور 1400 - 16:05

منبع: آنا

38

نظرات 51
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ن 1 0 پاسخ 1400/6/9 -11:16

دکتری؟ کاملا از رفتار غیرحرفه ی و زشت آقای عبداللهیان مشخصه که دکتره و خیلیم دکتره و خنده دارتر اینکه نوشته دکتری روابط بین الملل! که حتی ساده ترین و پیش پا افتاده ترین شیوه دیپلماسی رو هم بلد نیست بنده خدا

ع.ش 1400/6/13 -11:31

اگه دیپلماسی یعنی گردن کج کردن و زانو زدن خب بفرمایید آقای ظریفتون که ادعا داشت چه غلطی کرده؟ تا حالا بخاطر سیاست های مسخره آقای ظریف در روابط بین الملل کم ضرر نکردیم گند زدن به کشور بعد هم دو تا کتاب سیاست خارجه بخونی میفهمی که هیچ وقت نباید باج داد و باید با اقتدار باشی تا بهت احترام بزارن وگرنه میشه همون برجام که با اینکه کلی باج دادیم باز هم رکب خوردیم خواهشن شما که در مورد روابط بین الملل و سیاست خارجه دو کلام سواد نداری بیخود حرف نزن

گابریل 3 0 پاسخ 1400/6/9 -09:35

مدرک کیلویی

محسن 7 0 پاسخ 1400/6/9 -07:38

کاش به جای این مدارک خریدنی ، لااقل دیپلم واقعی داشتند.

محمد 3 0 پاسخ 1400/6/9 -00:23

آقایانی که چنین کامنت هایی را نشر میدهید منظورتان چیست شما نیک میدانید که اگر مدرک هم خیلی خیلی بالا باشه ولی از انسانیت خبری نباشه به درد نخواهد خرد ای بسا کسی مدرک خیلی بالا نداشته باشه ولی به انسانیت احترام بگداره مملکت گلستان میشه میگی نه همین آقایانی که مدرک بالا داشتن دیدید چه بلایی سر این ملت آوردند پدران راشرمنده خانواده کردنند ولی فرزندانشان اونور آب کیف میکنند وخودشان این ور آب

دبهل 7 1 پاسخ 1400/6/8 -23:54

مملکت چی شده که سردار کوی دانشگاه تعیین وتکلیف میکند برای رییسی.هردم بیل شده مملکت

علی 1400/6/9 -00:12

چرا بی خودی فاز می دی!!!؟ دنیا خرابکن !!! رئیس جمهور یه مقام بالاتری است رئیس مجلس به استقبالش آمد دنیا که خراب نشد !!!! آسمون به زمین که نیامد!!!!؟ برای هرچی یه حرفی دارید فقط می خواهید اظهار فضل کنید !!! جمع کنید بابا این بازی هارو !!!! هی نق می زنید !!!!!!!!

بهروز ترکه 4 1 پاسخ 1400/6/8 -23:29

به عکس خیره شو ! سردار قالیباف آیا این برخورد رئیس مجلس اونم تو همچین روزیه؟ کجائی رفسنجانی( صرف نظر از موافق _ مخالف) چه جنمی داشت تو مجلس......قالی اگر رفیق شهیدت( شهید باکری) زنده بود فکر میکنی راجب این عکس( پاچه خواری) چی بهت میگفت هان؟؟؟؟؟؟؟؟

جناب خان 6 0 پاسخ 1400/6/8 -23:06

مگه مدرک هم شرطه؟!

Mk 1400/6/9 -00:20

درود اونجاست این مدرکها همش قلابی است

محمد 8 0 پاسخ 1400/6/8 -22:54

مدرک قبل از استخدام شدن را اعلام کنید نه مدارک گرفته شده با رانت شغلی.

هها 7 0 پاسخ 1400/6/8 -22:47

ببخشین میشه مدارکشونو نشون بدین؟وبگین ازکجاگرفتن؟

علی 4 0 پاسخ 1400/6/8 -22:26

وضع نظام آموزشی از ابتدایی ، تا دانشگاه بسیار بغرنج است !!! تنها چیزی که درمدارس و دانشگاهها مطرح نیست کیفیت آموزشی است ! فقط مدرک بگیر و برو ! درزمان جنگ دیپلمه ها وحداکثر لیسانس مملکت را اداره کردند ولی در سه دهه بعداز آن مسؤولین بامدارک دکتری چطوری کار را پیش بردند!؟ همینطور تو مجلس و تووزراء ، استانداران، فرمانداران و بخشداران و همچنین تمامی مدیران کل و....... در آینده بسیار نزدیک مدرک به دستان دکتری ، بخش عظیمی را در جامعه شامل می شوند پست بگیرند فقط مدرک داشته باشند, دانش هیچ، خدا به داد این ملت برسد!! علم و مدرک تو ایران به حراج گذاشته شد خدایا به خیر بگذران !!!

وحید 5 0 پاسخ 1400/6/8 -22:02

مدرک مهم نیست انسانیت وطن پرستی جنبه مهمه وگرنه دزدا راهم بخاهی رتبه بندی کنی مدرک فوتخصص دزدی دارندتو راخداریسی اگرمی خواهی کشوراباد کنی ازمسولان تست اعتیاد بگیر..

کاربر ناشناس 16 0 پاسخ 1400/6/8 -21:52

همه بیسواد ومدارک الکی

یکی از مردم 10 0 پاسخ 1400/6/8 -21:39

اینها خودشون که هیچ گربه هاشون هم دکترا دارند! مدرک که درس خوندن نمیخواد!!

الن 10 0 پاسخ 1400/6/8 -21:13

این افراد گل های سر سبد جمهوری اسلامی هستند ، اینده به شما خواهد خندید و زمان زیادی تا فرو رفتن کامل جمهوری اسلامی در باتلاق رانت ، فساد و سوء مدیریت باقی نمانده

محمد.،، 10 1 پاسخ 1400/6/8 -20:40

بیش از۴دهه بایک جماعت بیخردوبیسواد وفاسدروبروییم

وحید 15 0 پاسخ 1400/6/8 -20:29

خیالم بابت حل مشکلات کشور راحت شد.

ناشناس 12 0 پاسخ 1400/6/8 -20:20

با سهمیه یا بی سهمیه؟ در کدام دانشگاه؟دانشگاه آزاد اسلامی، مدرک کیلویی چند؟

عدالت 18 0 پاسخ 1400/6/8 -19:52

مدارک دکترای کیلویی و خریدنی دارند ..هیچکدام حتی یک ساعت در کلاس درس دانشگاهها ننشسته اند ..انهایی که درس خواندن ودر کلاس نشستن و خون دل خوردن و تز دکتراارائه دادن ..در گوشه و کنار بیکار ند

ارش 15 2 پاسخ 1400/6/8 -19:33

درپیتیهای مدرک جعلی!!

اون یکی 13 1 پاسخ 1400/6/8 -19:28

ب کوری بدخواهان ،دکترای ابتدایی و حوزوی .ای دلم

حمید 10 0 پاسخ 1400/6/8 -19:25

لطفا اگر ممکن است معدل دیپلم ، کارشناسی و ارشد آنها هم طی یک انیفوگرام اعلام کنید تا مشخص شود که هیچکدام آنها صلاحیت لازم را برای تحصیل در مقاطع بالاتر دیپلم نداشته ، با سهمیه وارددانشگاه شده اند و حتی پایان نامه های خود را هم از روبروی دانشگاه تهران خریداری کرده اند .

حسن 12 2 پاسخ 1400/6/8 -18:59

مدرک رئیس جمهور چیه ؟؟؟ الله اعلم

..... 7 2 پاسخ 1400/6/8 -18:54

تو این مملکت مدرک برابر با سواد نیست. در مجموع مردمان کم کیفیتی هستیم.

اسلام 13 1 پاسخ 1400/6/8 -18:43

والله ما مدتیه که میبینیم همه مسولین به همدیگه دکتر دکتر میگن آفتابه و لگن هفت دست شام وناهار هیچی

علی 13 1 پاسخ 1400/6/8 -18:41

یه سؤال ! ! ! ؟؟؟ این آقای عبداللهیان، که وزیرامور خارجه شده،دربارهء مدرکش نوشتن دکتری روابط بین الملل. سوالم اینه این چه دکتری بین المللی که هنوز بلد نیست نباید بره توی صف و جایگاه رهبران بایسته؟ بخداقسم من که سیکل دارم و هنوز اخبارها رو نخونده بودم از روی عکس متعجب بودم چرا ایشون رفته توی جایگاه رهبران ایستاده؟ همین نقطه ضعفها باعث تحقیر کشورمون و اتفاقا همه دیپلمات‌ها متوجه بیسواد بودن و نابلد بودن مسولان ما میشن.... خلاصه با شعار و دروغ نمیشه با مردم و حکومتها ارتباط سازنده داشت. تمام.

ناشناس 1400/6/8 -19:57

توکه این قدر اطلاعات خوبی داری به طور عمد این حرکت را انجام داد یه پالس فرستاد برای انهایی که باید پیام را دریافت می کردند

مهناز 1400/6/8 -20:38

رفتار عبداللهیان ،درست وبه جا بود ومنظور ومفهوم درستی داشت وآن کشوری هم که باید مطلب را می فهمید ،فهمید اما عده ای در کشور ،همان حرف های رسانه های یارو غار را می زنند

منتقد 1400/6/8 -21:50

ناشناس.. ببند دهانت را.... هر جا سوتی و تنش ایجاد می کنید سریع قیافه حق به جانب می گیرید و توجیه می کنید که آگاهانه بود و پیام داشته !!!! خجالت بکشید ...مردم و دنیا هم متوجه نمی شوند شما چقدر احمقید !!!

مهناز 1400/6/9 -00:01

پاسخ به منتقد!!!! این کلمات که ردیف کرده ای در شان ومقام خودت است من حتی راضی نمی شوم به تو که نمی شناسم توهین کنم کنار وزیر کودک کش نایستادن !!!باید هم سوزش ایجاد کند کارش شجاعانه بود وقابل تقدیر

سید علی میرافضلی 1400/6/9 -11:11

دقیقا درست گفتید. متأسفانه بعضیها نادانسته فکرمیکنن خو کاری کرده ولی متوجه نیستند بابا جون هر حرف و حرکتی جای و موقعیتی میطلبه اونجا بعنوان مهمان، اونهم در حد وزیر باید احترام به میزبان می‌گذاشت و حتماحتما باید شیوه دیپلماسی رو رعایت می‌کرد.... اینکارها بدتر و بیشتر وجه ایران رو نابود میکنه با قلدری و تو صف اول ایستادن که نیست

ناشناس 9 0 پاسخ 1400/6/8 -18:40

تو همین خراب شده با همه داغونیش شرط ورود به دوره دکتری مدرک زبان است و شرط ارغ التحصیلی داشتن چند مقاله معتبر بین المللی وضع زیبان اقایان که معلوم است گل سر سبدشان وزیر خارجه امان که طنزی است تلخ مقالتشان هم اگر بود مطمینا تا کنون در بوق و کرنا بود این چه دکتری ایی است که نه شرط ورود را داشته نه شرط فارغ التحصیلی تازه برای بعضی ۱۳ سال به طول انجامیده انهم از مدرسه مطهری انهم بدون ذکر نام پدر و بقیه عناوین مهم در مدرک کاش یک لیسانس واقعی داشتن ولی مملکت داری بلد بودن

علی یار 2 0 پاسخ 1400/6/8 -18:33

ترامپ مدرک تحصیلی اش کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا جو بایدن مدرک تحصیل حقوق از دانشگاه سیراکیو پوتین دانشگاه معدن سن پترزبورگ (پی اچ دی) شی جین پینگ رئیس جمهور چین مهندسی شیمی از دانشگاه چینهوا و ...

سردار الاغ 6 4 پاسخ 1400/6/8 -18:26

تمام سران و مقامات نظام مقدس مدرک دکتری دارند مگه اینکه خلافش ثابت شه،اونا ثابت کردند که الاغها هم میتونن دکتر مهندس بشن البته به شرطها و شروطها

ناشناس 4 1 پاسخ 1400/6/8 -18:13

مدرک دانشگاهی هم مدرکهای قدیم که ارزش علمی و واقعی داشت. از زمانی که سهمیه و دانشگاههای انتفاعی(شبانه، آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، پردیس و ...) در نظام آموزش عالی کشور ایجاد شد دیگر مدارک دانشگاهی ما غیر از مدارک دانشگاههای دولتی روزانه و آنهم با سهمیه عادی ارزش علمی ندارند. از مسؤول ارشدی که سهمیه دارد یا در دانشگاههای انتفاعی با آزمون یا بدون آزمون پذیرفته شده چگونه استاد می تواند به این باصطلاح دانشجو که مسؤول ارشد نظام است نمره ندهد؟! آیا استاد جرأت دارد به او نمره ندهد و او مشروط گردد؟! خیلی از مسؤولین مملکتی ما در دوران جنگ حتی دیپلم هم نداشتند و بعد از جنگ با استفاده از سهمیه و یا شرکت در کلاسهای دانشگاه ضمن خدمت به مدرک باصطلاح دکتری هم نائل شدند!

ذوب در ولایت 6 2 پاسخ 1400/6/8 -18:12

غیر از این آقایان کسی در کشور نبود که دولت انقلابی و مردمی را تشکیل بدهند

وحید 7 1 پاسخ 1400/6/8 -18:10

علا برکت الله همه مهندس و دکترو ....ما دانشگاه رفتیم ش بیداری بی پولی نداشتن خوابگاه شهر غریب نمیدونم اینا تو کدوم دانشگاه دکترا گرفتن خیلی سختی کشیدند زبون بسه ها اخی 400 نفر راس کار هستند هر 4 سال یکبار جاشون عوض میشه خیلی مردم نباید پیگیر این قضیه بشند.....

محمود 4 1 پاسخ 1400/6/8 -17:56

مهم این است که کی .کجا .چگونه مدرک خود راگرفته اند و چقدر برای ان مانند دیگران تلاش کرده اند.یااینکه استاد به محل کار انها رفته .

محدثه 1 7 پاسخ 1400/6/8 -17:54

به کوری چشم بدخواهان ..

رئیسی 1400/6/9 -11:00

حرف های خاله زنک ، خواهر برو سبزی تو پاک کن

ننتت 2 0 پاسخ 1400/6/8 -17:48

اسم اقایان رتک است یعنی معکوس دکتردارند خیلی پیشرفته و نسبت به هم خطرناک

ناشناس 19 0 پاسخ 1400/6/8 -17:41

در کشور همه مفت دکتری گرفته اند هر کجا می نگری دکتر هستند ولی در امریکا دکتر ترامپ دکتر بایدن نیستند

منتقد 21 1 پاسخ 1400/6/8 -17:27

مدارک سهمیه ای !!!! مدارک رانتی !!! مدارک افتخاری از دانشگاهی که اسمش را مردم تازه شنیدن( مثل مدرسه مطهری و...) بدون حضور در دانشگاه و از راه دور !!!! دکتر و آیه الله یه شبه !!!!

هادی بدلی 1400/6/9 -08:59

نه اینکه وزرای روحانی دانش آموخته کامبریج و هاروارد بودن ... الان تعهد و درستکاری خیلی مهمتر از تخصص بدون تعهده ... تعداد انگشت شماری هستن که به اندازه مدرک تحصیلیشون سواد دارن ... الان همه اونایی که دکتر هستن باید تا حدی انگلیسیشون خوب باشه ... روحانی که ماشاا... عالی بود زبانش