معاون فرمانده انتظامی استان:

۱۲ هزار خودرو در استان قزوین جریمه یک میلیون تومانی شدند

معاون فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی ۱۲ هزار و ۸۳۸ خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.

۱۲ هزار خودرو در استان قزوین جریمه یک میلیون تومانی شدند

سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح یادشده 12 هزار و 838 خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند که 11 هزار و 893 فقره جریمه توسط عوامل استقراری پلیس راه در ورودی شهرها و 945 فقره جریمه هم به صورت دستی توسط عوامل پلیس راهور صادر شد.

وی با یادآوری اینکه فقط شهرستان آوج در استان قزوین رنگ‌بندی نارنجی دارد، اضافه کرد: در زمینه تخلف ورود به این شهرستان برای خودروهای با پلاک غیربومی هم 52 فقره جریمه 500 هزار تومانی توسط پلیس صادر شد که 32 فقره توسط پلیس راهور در داخل شهر و 20 فقره هم توسط مأموران پلیس راه استان در ورودی شهر صادر شد.

قلی‌پور ادامه داد: همچنین در راستای اجرای قانون ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 صبح هم 4 هزار و 993 خودروی مشمول پرداخت جریمه 200 هزار تومانی شدند که 1353 مورد جریمه توسط دوربین‌ها ثبت شده و 3 هزار و 640 فقره جریمه هم به صورت دستی توسط عوامل پلیس راهور مستقر در خیابان‌ها صادر شد.

18 هزار خودرو به مبدأ عودت داده شدند

این مقام انتظامی استان قزوین همچنین از صدور 28 هزار و 218 مورد تذکر لسانی به رانندگان خودروهای بومی و غیربومی در ورودی و خروجی‌های استان قزوین خبر داد و گفت: در همین راستا هم 18 هزار و 583 دستگاه خودرو به شهرهای مبدأ عودت داده شدند.

قلی‌پور همچنین به آخرین آمار جریمه ‌های 200 هزار تومانی ثبت‌شده در چارچوب اجرای قانون منع تردد شبانه از 3 تا 6 شهریورماه اشاره کرد و افزود: طی این مدت 3 هزار و 620 فقره برگه جریمه برای رانندگان خودروهای متخلف صادر شد که 2 هزار و 713 فقره به صورت دستی و 907 فقره هم توسط دوربین‌های پلیس راهور انجام شد.

لزوم تعیین نقطه مشخص برای آغاز عملیات بازرسی شبانه از اصناف

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر فعالیت شبانه اصناف گفت:‌ با توجه به اینکه در طرح‌های مشابه قبلی نمایندگان اتاق اصناف و سازمان صمت دیر در محل حضور یافته و یا اصلاً حضور پیدا نمی‌کردند، باید یک نقطه مشخص برای تشکیل این کمیته در سطح شهر تعیین شود که از ناهماهنگی‌های قبلی پیشگیری شود.

قلی‌پور همچنین با اشاره به همکاری کامل پلیس با خودروهای حامل واکسن‌های کووید19 ادامه داد: به کلیه عوامل مستقر در محورهای مواصلاتی استان قزوین در این باره اطلاع‌رسانی کردیم و تاکنون موردی از توقف چنین خودروهایی در سطح استان نداشتیم.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها