رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خبر داد:

ورود با خودرو شخصی به مشهد جریمه یک میلیونی دارد

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت قرمز مشهد، خودروهای غیربومی پس از ورود به این شهر یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

ورود با خودرو شخصی به مشهد جریمه یک میلیونی دارد

سرهنگ حسین میش‌مست با اشاره به پایان ممنوعیت سفرهای بین استانی اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد بین استانی از ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور مطابق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا فارغ از رنگ‌بندی‌های کرونایی اجرا و تمامی مجوزهای تردد نیز ابطال شد. در این طرح علاوه بر اینکه خودروهای غیربومی مورد اعمال قانون قرار می‌گرفتند به مبدأ نیز بازگردانده می‌شدند.

وی افزود: از صبح شنبه ۶ شهریور طرح ممنوعیت بین استانی پایان یافت و فقط محدودیت‌های تردد که مبنای آن رنگ‌بندی‌های کرونایی شهرستان‌ها است، اعمال خواهد شد. خودروهای غیربومی برای ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و برای ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه مشهد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، هیچ خودروی غیربومی از داخل و خارج استان اجازه ورود به مشهد را ندارد و در صورت ورود به مشهد توسط نیروهای پلیس‌راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

میش‌مست گفت: همچنین با توجه به وضعیت قرمز این شهر، همشهریان مشهدی در صورت خروج از شهر و ورود به هر شهر دیگری یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، مگر اینکه مجوزهای لازم برای خروج از مشهد را داشته باشند و از کمربندی شهرها برای رسیدن به مقصد خود حرکت کنند.

ورود به مشهد با پرداخت یک میلیون تومان جریمه

وی تأکید کرد: پیش از این، مبادی ورودی مشهد بسته بود و خودروهای غیربومی از مبادی ورودی بازگردانده می‌شدند، اما از صبح شنبه ممنوعیتی برای ورود به مشهد نداریم و خودروهای غیربومی می‌توانند با پرداخت یک میلیون تومان جریمه وارد مشهد شوند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به میزان ترددها از ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور عنوان کرد: خوشبختانه هموطنان در طرح ممنوعیت تردد بین استانی رعایت و از سفرهای غیرضروری پرهیز کردند. در این ایام حدود ۵۰ درصد کاهش تردد و سفر به مشهد داشتیم، اما از روز گذشته که طرح ممنوعیت سفرهای بین استانی پایان یافته، حجم سفرها در ورود به خراسان رضوی و مشهد افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها