رئیس مرکز بهداشت شهرستان:

تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در آبادان/ ۳۵ هزار نفر ۲ دز را گرفتند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان از تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن مرحله اول و دوم از آغاز برنامه واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.

تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در آبادان/ ۳۵ هزار نفر ۲ دز را گرفتند

توفیق عنافچه اظهار کرد: از تعداد کل واکسن های تزریق شده تاکنون ۸۵ هزار نفر واکسن دز اول و ۳۵ هزار نفر نیز هر دو دز واکسن را دریافت کردند.

وی افزود: ضمن واکسیناسیون گروه‌های هدف، کادر بهداشت و درمان، پاکبانان، نیروهای حمل و نقل عمومی، دانشجویان، پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، نیروهای راهنمایی و رانندگی، جانبازان، بیماران خاص و پیوند اعضا، کارمندان صدا و سیما، بانک‌ها، اداره دارایی، بهزیستی، فرودگاه، ملوانان، پرسنل زندان، زندانیان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گفته رئیس مرکز بهداشت آبادان تمام مراکز خدمات جامع سلامت روستایی از ساعت۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر و۶ مرکز تجمیعی در سطح شهرستان به صورت دو شیفت از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به همشهریان گرامی هستند.

عنافچه با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز بهداشت به خصوص واحد پیشگیری از بیماری‌ها در جهت انجام واکسیناسیون همشهریان گرامی، از تمامی گروه‌های هدف خواست تا برای تزریق واکسن هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها