معاون کمیته امداد استان:

حدود ۲۱۰۰۰ خانوار یزدی از کمیته امداد کمک‌ معیشت می‌گیرند

معاون کمیته امداد استان یزد گفت: قریب به ۲۱ هزار خانوار از این تعداد، ماهیانه ۳۵۰ هزار تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کمک‌ معیشت از سوی این نهاد دریافت می‌کنند.

حدود ۲۱۰۰۰ خانوار یزدی از کمیته امداد کمک‌ معیشت می‌گیرند

محمدحسین جمال‌ پور با بیان این که یکی از اولویت‌ های اصلی در خدمت‌ رسانی از سوی این نهاد، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده‌ های تحت حمایت است، گفت: این نهاد طی پنج‌ ماهه سال جاری ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌ معیشت به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت کرده است.

وی افزود: ۲۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیت ۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند، این در حالی است که ۲۰ هزار و ۷۰۰ خانوار از این نهاد کمک‌ معیشت دریافت می‌ کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان ادامه داد: خانوارهای یک‌نفره تحت حمایت این نهاد ماهیانه ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه‌ نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج‌ نفره به بالا یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کمک‌ معیشت دریافت می‌کنند.

جمال‌ پور یادآور شد: معیشتی که به‌ صورت ماهیانه به مددجویان پرداخت می‌ شود، ترکیبی از کمک‌ معیشت تخصیصی کمیته امداد و کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه‌ ها است و علاوه بر این کمک‌ ها مددجویان تحت حمایت یارانه دولت و یارانه معیشتی را نیز دریافت می‌کنند.

سال‌ گذشته ۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌ معیشت به خانوار تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت‌ شده است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها