آزار دختران جوان بعد از خوراندن آبمیوه مسموم

متهم در ابتدا منکر جرائم خود بود و ادعا می‌کرد بی‌گناه است، اما در مواجهه با شاکیان به ناچار به جرم خود اعتراف کرد و گفت پسر جوانی به نام کامران همدستش بود و پس از بیهوش‌شدن قربانیان، با او همراهی می‌کرد.

آزار دختران جوان بعد از خوراندن آبمیوه مسموم

دو مرد که بعد از اغفال دختران جوان در فضای مجازی، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، دستگیر شدند. پلیس در تلاش است تا همه جرائم این متهمان را فاش کند.اوایل مرداد امسال دختر جوانی هراسان و نگران به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از جنایت سیاهی که به دست سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ برایش رقم خورده بود، پرده برداشت. دختر جوان به کارآگاهان توضیح داد: مدتی بود شخصی به صفحه اینستاگرامم پیام می‌فرستاد و پیشنهاد ازدواج می‌داد. با اینکه به او گفتم قصد ازدواج ندارم، ولی مرد جوان که خودش را امیر معرفی کرده بود، به ارسال پیام‌هایش ادامه داد تا اینکه در نهایت پس از مدت‌ها با او قرار گذاشتم تا ببینم چه می‌گوید.
امیر با خودروی پژو ۲۰۶ سفید‌رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرو شدم. شاکی ادامه داد: پس از چند دقیقه امیر پیشنهاد خوردن آبمیوه داد. او در کنار خیابان توقف کرد و با آنکه در آن اطراف آبمیوه‌فروشی نبود، از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با دو آبمیوه برگشت.
وقتی آبمیوه را خوردم، مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی‌هوشی به من دست داد. لحظاتی بعد به هوش آمدم و امیر را دیدم که با مرد جوان دیگری من را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و از من رمز کارت عابر‌بانکم را می‌خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول‌ها، طلا‌ها و کارت‌های عابر‌بانکم، مرا مقابل خانه مان رها کرد و آن دو نفر فرار کردند.
بعد از این حادثه من تا سه روز گیج و گنگ بودم و حال خوبی نداشتم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه و علیه این دو نفر شکایت کنم. بعد از شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند. در‌حالی‌که تحقیقات در این رابطه تازه شروع شده بود، معلوم شد دختر جوان تنها قربانی پسر پژوسوار نیست.
مأموران با دو شکایت مشابه دیگر مواجه شدند که شاکیان این پرونده‌ها نیز اظهار کردند با پسر پژوسواری در فضای مجازی آشنا شدند و این پسر پس از کشاندن آن‌ها به محل قرار، آنان را با آبمیوه مسموم بی‌هوش و نقشه‌اش را اجرا کرده است. در دو جرم جدید، مرد پژوسوار پس از اجرای نقشه خود، قربانیان را در نزدیکی خانه یا محل کارشان رها کرده بود. به این ترتیب تجسس‌های پلیس وارد مرحله‌ای تازه شد.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و او در عملیات ویژه‌ای، در مخفیگاهش بازداشت شد. متهم در ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود و ادعا می‌کرد بی‌گناه است، اما در مواجهه با شاکیان به ناچار به جرم خود اعتراف کرد و گفت پسر جوانی به نام کامران همدستش بود و پس از بیهوش‌شدن قربانیان، با او همراهی می‌کرد.
به این ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی‌های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شدند و او را نیز بازداشت کردند. سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بیان اینکه متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود، اضافه کرد: یکی از شاکیان موفق شد او را شناسایی کند، اما دو شاکی دیگر با توجه به بیهوش‌بودن، موفق به شناسایی این متهم نشدند.
سردار لطفی با بیان اینکه مجوز انتشار تصویر بدون پوشش این دو مجرم از سوی بازپرس پرونده برای کشف سایر جرائم احتمالی صادر شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

منبع: شرق

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    لطفا پلیس فتا افرادی که در کانال های مجازی تبلیغ مجرمانه مثل فحشا و فساد دارند را شناسایی و حسابهای بانکی آنان را ضبط نماید تا شاهد کم خطر شدن فضای مجازی باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها