بازدید شبانه وزیر بهداشت دولت سیزدهم از اورژانس عدالتیان مشهد

وزیر بهداشت دولت سیزدهم در نخستین سفر خود پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، با سفر به مشهد از اورژانس عدالتیان مشهد بازدید کرد.

بازدید شبانه وزیر بهداشت دولت سیزدهم از اورژانس عدالتیان مشهد

بهرام عین‌اللهی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونین و مدیران این دانشگاه وی را همراهی می‌کردند، ضمن اطلاع از شرایط و تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به، از اقدامات انجام شده در خدمات‌ رسانی به بیماران قدردانی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این سفر، اظهار کرد: در حال حاضر کشورمان با بحران بسیار سنگینی در زمینه همه‌گیری ویروس مواجه شده است که در تاریخ کم‌سابقه است.

وی ادامه داد: برای مقابله با تمامی بحران‌ها همچون سیل و زمین لرزه، راهکارهایی وجود دارد اما در بحران به دلیل غیرقابل مشاهده بودن ویروس، بهترین راهکار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید به‌عنوان یک تکلیف شرعی، ضمن مراقبت از خود، از سلامت دیگران نیز محافظت کنیم.

عین‌اللهی تصریح کرد: اقدامات آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی در حوزه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل قابل مشاهده است اما نکته‌ای که بسیار مهم است، همکاری بیشتر مردم در این زمینه است که می‌توان با افزایش برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای زائران رضوی، نسبت به آن اقدام کرد.

وی ضمن تأکید بر انجام واکسیناسیون بر اساس فراخوان‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و مشارکت مردم در این زمینه، گفت: برای تمامی افراد پس از انجام دو مرحله واکسن، کارت‌های واکسیناسیون صادر می‌شود بنابراین لازم است که همگان بر اساس فراخوان نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در خدمات‌ رسانی به بیماران مبتلا به و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در سطوح مختلف ارائه داد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها