فرماندار خبر داد:

افتتاح ۵۳ طرح و پروژه در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد از افتتاح ۵۳ طرح و پروژه در شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۵۳ طرح و پروژه در خرم‌آباد

جعفر طولابی اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت امسال ۵۳ طرح و پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۹ میلیارد تومان در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های بازسازی سیل فروردین ۹۸ در خرم‌آباد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان سیل خسارات زیادی به راه‌ها و ابنیه فنی محورهای اصلی و روستایی شهرستان وارد شد با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه بازسازی به‌ویژه درخشش راهداری لرستان، موفق شدیم با کمک اعتبارات ستاد بحران ۵۰ پروژه شهری و روستایی را با اعتباری بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصد به بهره‌برداری برسانیم و ساخت پل جدید پیرجد هم یکی از این پروژه‌هاست که برای اولین بار با تلاش مجموعه راهداری و پیگیری و همکاری دهیاری به‌عنوان یک راه ارتباطی روستایی و عشایری اجرا شد و نقش مؤثری در تردد منطقه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خرم‌آباد نیز افزود: امروز هشت پروژه اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در شهرستان خرم‌ آباد با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره ‌برداری رسید و تقدیم مردم شریف این شهرستان شد.

هدایت فلاح ‌پوری خاطرنشان کرد: از این پروژه‌ها احداث پل‌های پیرجد پایین، کیکمدر، رضاآباد و تعمیر و مرمت پل‌های ناصروند و چمسنگر با استفاده از اعتبارات ماده ۱۰ سیل و مابقی پروژه‌ها شامل؛ احداث روشنایی نقطه‌ای کمربندی جنوبی، روکش آسفالت محور خرم‌آباد_سپیددشت و احداث زیرگذر رازان با اعتبارات عمرانی سال جاری ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده که در حین اجرا ۱۴۵ نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته است.

وی با اشاره به مشخصات فنی پل پیرجد، اضافه کرد: این پل در بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد با هدف برقراری راه ارتباطی روستای پیرجد پایین احداث شده است که به‌صورت بتنی با ۳ دهانه جمعاً به طول ۲۴ متر و عرض ۵.۷۰ متر و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان اجرا و به بهره ‌برداری رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ‌ای خرم‌آباد از پیگیری و تلاش جهادی مدیرکل، شورای معاونین و مجموعه همکاران اداره‌کل و شهرستان خرم‌آباد در امر بازسازی قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها