فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد:

سلامت مرزبانان برای حفاظت از مرزهای کشور در اولویت است

فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد گفت: حفاظت از مرزها حائز اهمیت بوده از این رو سلامت مرزبانان در اولویت قرار دارد، یک مرزبان سالم قادر است امنیت را در صحت و سلامت برای کشور برقرار کند.

سلامت مرزبانان برای حفاظت از مرزهای کشور در اولویت است

سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن، اجرای طرح واکسیناسیون مرزبانان در اولویت این فرماندهی قرار گرفته و طبق پیگیری‌های انجام شده تاکنون بخشی از مرزبانان پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی هنگ تایباد واکسینه شدند و مابقی در دستور کار است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت سلامت مرزبانان افزود: شرایط مرزی بسیار حساس است از این رو تامین سلامت مرزبانان در شرایط سخت جوی کاری بسیار مهم در راستای برقراری امنیت کشور به شمار می‌رود.

چراغ بیان کرد: بهداری هنگ مرزی تایباد متشکل از کادری آموزش دیده و باتجربه است که در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری و مساعدت خوبی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های مرزی تایباد، تربت‌جام، خواف و سنگان داشتند.

وی همچنین توضیح داد: خراسان رضوی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که توسط مرزبانان غیور هنگ مرزی تایباد محافظت می‌شود و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی ورودی و خروجی در این مساحت مرزی تحت حفاظت و کنترل است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها