اعتراف نابغه کامپیوتر به ۲۱ سرقت عجیب

نابغه رایانه‌ای در مسابقات کشوری و بین‌المللی به ۲۱ فقره سرقت از گیم‌ نت‌ ها و واحد‌های ارائه خدمات رایانه‌ای در شهرستان دامغان اعتراف کرد.

اعتراف نابغه کامپیوتر به ۲۱ سرقت عجیب

سرقت های رایانه ای در دامغان توسط یک نفر انجام می شد. سرقت های رایانه ای عمدتاً از گیم نت ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای انجام می شد.

سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به دستگیری این سارق نابغه گفت: باتوجه به وقوع چند فقره سرقت از گیم‌نت‌ها و واحد‌های ارائه خدمات رایانه‌ای در سطح شهرستان دامغان، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با تحقیقات گسترده و جمع‌ آوری تمام مستندات، سرنخ‌ هایی از یک سارق غیربومی به‌دست آمد و اقدامات و هماهنگی‌ های لازم برای اجرای عملیات دستگیری در تهران انجام شد که سرانجام متهم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت. این پسر ۲۵ ساله در سوابق خود کسب رتبه در مسابقات رایانه‌ ای کشوری و بین‌المللی دارد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی
    0

    نابغه داریم اینقدر بد بختیم نمیدونیم چجوری ازشون استفاده کنیم. اینها همش بخاطر بی پولیه

  • حداد
    0

    باز خوبه در ولایت اسلامی یک نفر از علم خود استفاده کرده .

  • محمود
    0

    باید از اون توی پلیس فتا استفاده کنن

  • رجبعلی
    0

    باید به این جوان نخبه امکانات فراوان بدهند تا به کشور خدمت کند نه سرقت اگر مسئولین راست میگویند

  • ماریا مرادیان
    0

    مگه شما فکر میکنین نابغه حتما یک فرد متین و محجوبه ؟؟؟؟

  • آقاجانی
    0

    ازبس اینهابه نابغه هاتوکشورارزش وبهانمیدن اونهارامنزوی وسرخورده میکنندکه جای بسی تاسفه این یکی ازنشانه هاست! یااگه دستشون به دهنشون برسه ازمملکت میگریزنددرخدمت کشورهای اجنبی میروند؟!

  • کریمی
    0

    مردم ایرا اگه دستشون خالی نباشه دغدغه شغل و درتمد نداشته باشن مغز ای درجه یکی دارن،اما الان این مغزها کلا دارن فکر دزدی و ک فروشی و احتکار و خالی کردن جیب همدیگه میکنن،ایرانی هیچوقتراه درست نمیتونه بره کلا حقه بازی توی ذاتش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها