سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

۳۶۰۰ هنرمند در خراسان رضوی واکسینه می‌شوند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از هماهنگی جهت واکسیناسیون ۳۶۴۸ هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر در خراسان رضوی خبر داد.

۳۶۰۰ هنرمند در خراسان رضوی واکسینه می‌شوند

یوسف امینی اظهار کرد: هنرمندان از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را در مبارزه با این بیماری، تلطیف جامعه و افزایش تاب‌ آوری اجتماعی انجام دادند و با توجه به ارتباط با بدنه اجتماع، انجام واکسیناسیون می‌تواند به ادامه فعالیت‌های هنرمندان کمک کند.

وی ادامه داد: در مدت شیوع بیماری کرونا هنرمندان عزیزی از میان ما رفتند که ضایعه جبران‌ ناپذیری محسوب می‌شود و انجام واکسیناسیون هر چند با تأخیر می‌ تواند در کنترل این بیماری در میان هنرمندان موثر واقع شود.

امینی با اشاره به نحوه شناسایی و اعلام اسامی هنرمندان جهت انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تصریح کرد: با پیگیری‌ های صورت گرفته از سوی صندوق اعتباری هنر، اسامی هنرمندان برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است. همچنین طبق هماهنگی انجام شده توسط صندوق اعتباری هنر، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت نیز فراهم شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمادگی لازم را دارد تا همچون واکسیناسیون خبرنگاران، مکان مناسبی را برای واکسینه کردن هنرمندان در نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار در حال حاضر ۳۶۴۸ نفر در خراسان رضوی عضو صندوق اعتباری هنر هستند که به همه‌ این هنرمندان واکسن کرونا تعلق می‌گیرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مسئولین وزارت بهداشت که این امر را محقق کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: استان خراسان رضوی، واکسیناسیون خبرنگاران را بدون هیچ تاخیری انجام داد، امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان نیز بدون هیچ تاخیری نسبت به تهران و در هر شهرستان به صورت جداگانه انجام شود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها