۴۵۵کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند/ فوت ۲ بیمار دیگر

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌ های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ساعت گذشته ۴۵۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های استان شناسایی شدند.

۴۵۵کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند/ فوت ۲ بیمار دیگر

آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌ های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌ دهد که در ۲۴ ساعت اخیر(منتهی به پایان دوشنبه) دو بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند هرچند دیگر این دو دانشگاه آمار کل فوتی‌ ها را اعلام نمی‌ کنند اما تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به بیش از عدد یک هزار و ۲۴۰ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای امروز همچنین ۴۸۱ مراجعه مشکوک به و ۴۵۵ مورد بیمار جدید کرونایی (قطعی) نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می‌ دهد که ۶۳ نفر از آنها بستری شدند. جمع کل بیماران سرپایی نیز ۳۹۹ مورد اعلام شده است.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان نزدیک به ۶۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا و در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۱۰۴ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

چهار شهرستان استان سمنان شامل سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره یا همان هشدار وضعیت بحرانی قرار گرفته‌ اند که نشان از جدی بودن وضعیت شیوع ویروس دارد همچنین شهرستان‌های مهدی‌ شهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی قرار گرفته‌ اند.

رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها