کشف ۲۱۵ تُن مرغ گرم قاچاق در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۱۵ تن و ۸۱۷ کیلوگرم مرغ گرم قاچاق و خارج از شبکه توزیع از کشتارگاه‌های متخلف سطح استان کشف و ضبط شد.

کشف ۲۱۵ تُن مرغ گرم قاچاق در لرستان

یوسف مرادی اظهار کرد: بر حسب گزارش‌های دریافتی و بازرسی‌های انجام شده از کشتارگاه‌های صنعتی مرغ در استان، ۲۱۵ تُن و ۸۱۷ کیلوگرم مرغ گرم قاچاق از هشت کشتارگاه متخلف کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده تخلفاتی این واحدها به ارزش ۵۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مرادی اضافه کرد: اوایل مرداد ماه جاری نیز بر حسب گزارش های رسیده و بازرسی های انجام شده از واحدهای صنعتی تولید مرغ گوشتی، سه واحد به دلیل عرضه خارج از شبکه ۱۲۰ تن مرغ زنده متخلف شناخته شدند که پرونده تخلفاتی این واحدها به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف این استان طی سه ماهه ابتدایی امسال ۲۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، نقض پروتکل های بهداشتی و امتناع از ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها