سخنگوی صنعت برق:

اسامی ۴ استان رکورد دار کشف ماینرهای غیر مجاز اعلام شد

سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین آمار کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران و سپس در آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان است.

اسامی ۴ استان رکورد دار کشف ماینرهای غیر مجاز اعلام شد

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه از هفته گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در کشور کشف شده است افزود: این تعداد دستگاه کشف شده بیش از ۲.۴ مگاوات برق مصرف می‌کردند.

وی گفت: از اواخر سال گذشته تا کنون بیش از ۵ هزار مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز با ۲۱۳ هزار دستگاه کشف شده که این مراکز ۶۰۶ مگاوات برق معادل یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی برق مصرف کرده اند که با انجام این کشفیات، برق مصرفی آن‌ها به شبکه تزریق شده است.

رجبی مشهدی ادامه داد: با کشف این دستگاه ها، برق محل کشفیات قطع می‌شود و تا به نتیجه رسیدن پرونده در مراکز قضایی، متصل نخواهد شد.

سخنگوی صنعت برق افزود: با توجه به شرایط فعلی که مصرف برق کشور افزایش یافته، افرادی که به استفاده غیر قانونی این دستگاه‌ها مبادرت دارند شرایط سختی را برای تامین برق سایر مشترکان ایجاد می‌کنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • دن کیشوت
    0

    نام و مشخصات آنها را اعلام کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیشترین آمار کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران و سپس در آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان است.

  • ناشناس
    0

    مردم لرستان خیلی وضعشون بده بیکاری و فقر وتورم بیداد میکنه کسی هم به دادشون نمیرسه

  • ناشناس
    0

    چرا باید برق کشور سرزمین ایران قطع شود بمدت یکسال چقدر وسایل برقی سوخت مواد خوراکی با بدبختی تهیه فاسد شد و بیماران در خونه و بیمارستانها فوت کردند دزدی برق برای پول درآوردند ارز به معنی کلام کشتارانسان به حساب میاد از تمامی مسولین خواهشمندم تمام نقاط برق دزدی ارزی را تخریب کنید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اسامی نهاد ها و ارگان های رکورد دار را هم کاش می نوشتید ....

  • آشنااااا ایرانی
    0

    چرا اسم استان ما رو ننوشتید استان زنجان هم بوده

  • علی
    0

    خوب راه قانونی بگید تا مردم مثل خودتون ندزدند اول اینکه این دستگاها چطور وارد کشور شدن دوماً قطعاً راه حلی برای این کار پیدا میشه پس اینقدر با اعصاب و اموال مردم بازی نکنید هی برق قطع و وصل می کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها