رئیس سازمان نظام پزشکی عنوان کرد

درخواست3000 پزشک برای مهاجرت از کشور طی یکسال گذشته

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: در یکسال گذشته میزان درخواست برای مهاجرت و آن مراحل قانونی‌ای که باید در سازمان نظام پزشکی طی شود، افزایش داشته است.

درخواست3000 پزشک برای مهاجرت از کشور طی یکسال گذشته

دکتر ظفرقندی گفت:این خیلی مهم است که مملکت، مسئولان و حاکمیت بدانند که ارزش جامعه پزشکی و کادر درمان باید همیشه بالا باشد. اگر این اتفاق نیفتد، ما هم در بحران‌ها گرفتار می‌شویم و هم اینکه افراد و فارغ‌التحصیلان و به‌خصوص جوانان این جامعه می‌بینند اگر جای دیگری ارزش بیشتری برایشان قائل می‌شوند، به آنجا مهاجرت می‌کنند و این بزرگ‌ترین خسارتی است که نگران آن هستیم

وی ادامه داد: در یکسال گذشته میزان درخواست برای مهاجرت و آن مراحل قانونی‌ای که باید در سازمان نظام پزشکی طی شود، افزایش داشته است. پزشکان برای مهاجرت باید از سازمان نظام پزشکی مدرکی را به نام گود استندینگ بگیرند که این درخواست رو به افزایش است؛ بنابراین خوب بود که همیشه و به‌جز این بحران‌ها هم ارزش علم، ارزش خدمت، درمان، تسکین آلام مردم نشان داده شده و به آن بها داده شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی اضافه کرد: در یک سال گذشته درخواست سالانه گود استندینگ که برای مهاجرت لازم است، افزایش داشته و حداقل در یک سال سه هزار درخواست به سازمان ارسال شده است.

منبع: شرق

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    مثلی داریم که می گوید مکه نه خوش مدینه باید شرائطی فراهم شود که پزشکان و دیگر سرمایه های انسانی کشور بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند اگر فردی رفت رفتن زکی خانی نکند(زکی خان سالها پیش رفته خارج اسلحه بیاورد تا....اما هنوز بر نگشته)

    نظرات شما -
    • عبدالله
      0

      بیخود شلوغش کرده اند. اکثر کشورهای غربی، پزشکی ایران را قبول ندارند.

  • کاربر ناشناس
    0

    شرایطی ایجاد کرده اند که هر کسی میتواند ترک وطن میکند جای تاسف است

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام به نظر من کس که در کشور خودش با امکانات فراوان پزشک متخصص میشه به کشور خودش خدمت کنند خیلی زیباتر است روز پزشک مبارک

  • ص_ ن
    0

    در کشور ایران پزشک اضافه داریم . به دلیل اینکه در کلان شهرها توی بیمارستان ها به روشی مداوم ان ترم یا آموزش پزشکی . پزشک تولید می کنند . اگر پزشک به دیگر کشورها صادر شود عیب ندارد .

  • پزشک
    0

    من متخصص قلب رتبه یک تهران هستم. پزشکی که عاشق خیانت به وطن و آب در آسیاب دشمن ریختن است. باید برود در کشور دیگر قانون ایران را سخت تر آنجا رعایت کند.

  • ناشناس
    0

    از مسولان خواهش دارم شرایطی ایجاد کنند که کل ملت و افراد عادی و......به راحتی بتوانند مهاجرت کرد و دین اسلام را گسترش داده و هر روز چند رکعت برای عاقبت خیری انها دعا کنیم .برایشان هم دلار می فرستیم تا دلار بشود هزار تومان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها