فرمانده انتظامی استان:

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان خبر داد.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌ هایی دست یافتند که نشان می‌ داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به شهرستان دلگان و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ های سراوان و دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای "سردشت" دلگان بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت آنها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.

طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه، سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و 168 کیلو و 110 گرم مواد افیونی، شامل 948کیلو و 110 گرم تریاک، 203 کیلوگرم حشیش و 17 کیلو هروئین را به همراه دو قبضه سلاح کلاش با 254 فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها