فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان:

ممنوعیت تردد تا پایان هفته در قزوین ادامه دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در قزوین گفت: ممنوعیت ترددها تا ۵ شهریور ادامه دارد و همچنین فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از امروز آغاز می‌شود که ۵۰ درصد پرسنل با تشخیص مدیران می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

ممنوعیت تردد تا پایان هفته در قزوین ادامه دارد

منوچهر حبیبی اظهار کرد: ممنوعیت ترددها تا پایان هفته ۵ شهریور ادامه خواهد داشت و فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از امروز از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به قدردانی از عزاداران حسینی در هیئت‌های مذهبی به خاطر رعایت پروتکل‌ها در ایام دهه اول محرم، افزود: از اصناف و بازاریان به جهت همراهی و همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی می‌گردد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد با همکاری مردم و اعمال قانون توسط پلیس تا ۷۰ درصد مؤثر بوده است.

وی تأکید کرد: ممنوعیت ترددها تا پایان هفته ۵ شهریور ادامه دارد و همچنین فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از امروز یکشنبه ۳۱ مرداد آغاز می‌شود که ۵۰ درصد پرسنل با تشخیص مدیران می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان افزود: رستوران‌ها به‌صورت بیرون‌بر خواهند بود، تالارها، سالن‌های سینما و تئاتر و استخرها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی نیز تا پایان هفته فعالیتی نخواهد داشت.

حبیبی در پایان تأکید کرد: فعالیت پاساژها و بازارهای سربسته به شرط مراعات ویژه بهداشتی امکان‌ پذیر است و باشگاه‌های بدنسازی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها