آسمان برخی نقاط کشور همچنان بارانی است

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

آسمان برخی نقاط کشور همچنان بارانی است

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۳۱ مرداد) در برخی نقاط استان‌های مازندران، شمال آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا و سه‌شنبه (۱ و ۲ شهریور) در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و گاهی وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه چهارشنبه (۳ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان بارش ‌پراکنده و وزش باد شدید رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: این شرایط ‌پنجشنبه (۴ شهریور) در ارتفاعات مازندران نیز ادامه خواهد یافت.

به گفته ضیاییان، امروز (۳۱ مرداد) در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و ‌پنجشنبه (۲، ۳ و ۴ شهریور) در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک ‌پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱ شهریور) صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲ شهریور) نیز صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۱ مرداد و ۱ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۶ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها