نماینده مردم بافق و مهریز:

آقای رئیسی! حقوق و مزایای خود را اعلام کنید

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی دولت باید حقوق و دریافتی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

آقای رئیسی! حقوق و مزایای خود را اعلام کنید

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت،گفت: رئیس‌جمهور برنامه‌هایی را مطرح کرد که معمولاً این برنامه‌ها در دولت‌های قبل هم ارائه می‌شد اما اکثراً در یک ایستگاه متوقف می‌شدند.

وی افزود: علت به نتیجه نرسیدن برنامه‌ها در کشورمان این است که ما نیاز به یک جراحی عمیق و بزرگ داریم و باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد تا برنامه‌ها به نتیجه برسد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تأکید کرد: ساختار اداری و سیاسی کشور ما ایرادات اساسی دارد و باید اصلاح شود، چرخ دنده‌های نظام اداری و سیاسی ما سر جای خودش نیست و حتماً باید برای رفع این مشکل راهکاری اندیشیده شود.

صباغیان با بیان اینکه ما دستگاه‌های نظارتی متعددی داریم اما نظارت به خوبی انجام نمی‌شود، گفت: تا زمانی که ساختار فعلی وجود داشته باشد، مشکلات ما سر جای خودش باقی می‌ماند و باید با حفظ استقلال و جمهوریت نظام، در ساختار اداری و سیاسی کشور اصلاحاتی انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر شورای عالی استان‌ها و حتی شوراهای شهر نمایشی است و باید تغییراتی در آن ایجاد شود و حتی اگر لازم است، باید مدیریت واحد شهری و نظام پارلمانی ایجاد شود.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس با تأکید بر ضرورت شفافیت، گفت: آقای رئیسی! شما و وزرای پیشنهادی دولت در راستای تحقق شفافیت باید حقوق و دریافتی خود را اعلام کنید. همچنین ایجاد عدالت در پرداخت حقوق باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مردم تشنه عدالت هستند.

صباغیان گفت: کارگران و فرهنگیان هیچ پناهی ندارند و لازم است برای آنان تشکلی، ایجاد و سریعتر به مشکلاتشان رسیدگی شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • shghv
    0

    آقایان نماینده واقعا کسر شان تان که قالیباف را به عنوان رئیس انتخاب کردید آنهم دکتری که در یک جمله 4تا 5 تا تپق میزند مثلا پرتوکل های بهداشتی را انجام دهید منظورش چیست یعنی در صحن علنی مجلس دست و صورتشان را بشویند یا مسواک بزنند.

  • حداد
    0

    مزایای ریالی و یا ملیارد دلاری که از رانت این پست بدست می اورند .

  • فتاحی
    0

    جناب صباغیان هنوز سر برج نشده. مطمئن باش میگه دشمنان کشور از این حرف سواستفاده میکنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها