فراکسیون اهل سنت مجلس از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب شهرام ایرانی تشکر کرد

فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه به مقام معظم رهبری از انتصاب شهرام ایرانی به عنوان فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

فراکسیون اهل سنت مجلس از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب شهرام ایرانی تشکر کرد

در قسمتی از این نامه آمده است: تصمیم حضرتعالی در گام دوم انقلاب گره‌ای کور در معادلات مدیریتی کشور را گشود و برای همه دلسوزانی که نیت داشتند از وجود شایستگان اهل سنت در همه عرصه‌های مدیریتی کلان کشور بهره ببرند، حجت را تمام نمود.

ضمن سپاسگزاری مجدد از حضرتعالی و آرزوی توفیق و عمر با عزت برای شما و همه خدمتگزاران به نظام اسلامی، امیدواریم دولت انقلابی نیز با تاسی از سیره رهبری معظم انقلاب اسلامی و راهبرد داهیانه حضرتعالی، شایسته گزینی و بهره مندی کشور از توانایی و تخصص شایستگان اهل سنت ایران و همه اقوام و مذاهب و ادیان ایرانی را در سطوح عالی دولت، مد نظر قرار دهد.

منبع: ایلنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حامد
    0

    باید هم تشکر کنند کشور امام زمانه دیگه

  • ح ر
    0

    ایرانی در هر مذهب ایرانی و متعهد به ملت و مملکت است

  • بی تظاهر
    0

    اه .اینا اینهمه کار معوقه برای مردم دارند بعد در فکر پاچه خواریند .رهبر معظم انقلاب نیاز به اینکارهای سخیف و دور ازشان نمایندگان ندارد . بفکر عزت وابروی سرمایه های انقلاب باشید و گره ای از مشکلات مردم بگشایید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من ازنماینده نفرت دارم بدبختی ملت از دست شما دزدان با کلاس هست

  • دخو
    0

    امیدوارم که عملکرد این امیر دلاور که به فرماندهی یکی از استراتژیک ترین وراهبردی ترین،نیروهای سه گانه ارتش یعنی نیروی دریایی مقتدرج ا ا نایل آمده آنچنان بدرخشد که راه برای استفاده از سایر نخبگان اقوام و مذاهب در عرصه خدمت در مدارج عالی اعم از نظامی سیاسی و....باز شود،ارزوی توفیق وسربلندی وخدمت خالصانه به میهن عزیزمان ایران را برای این برادر قهرمان کردمان را داریم

  • عارف
    0

    سلام آقا با این اقدام گره کور حکمرانی را بموقع گشود بنده به عنوان یک بازنشسته ارتشی اهل تسنن از سرلشگر امیر موسوی و حضرت آقا کمال تشکر را داریم

  • کاربر ناشناس
    0

    من از نماینده نفرت دارم بدبختی ملت از شما نمایندگان شاهکار ورا دزدی در مملکت شما ها نمایندگان را انداختین رهیر ما در جهان بی نطیر ه نیازی ب پاچه خواری نداره مادر ایران شیعه و سنی برادرن

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خودت بخون معلومه چی نوشتی !!!!!؟ بنده خدا چرا عصبانی میشی !؟ عده ای از نمایندگان اهل تسنن آمدند به خاطر این کار مقام معظم رهبری تشکر کردند تا بابی برای دیگر مسؤولان باشه . کجای این کار دلت را آزرده کرد پدرآمرزیده !!!؟ کمی عاقل ومنطقی باش . خدا همه مان را هدایت کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها