مرد بی غیرت عکس های برهنه زن خود را پخش کرد

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همسر عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکیه از آب در آمد ، گفت : متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم انتقام جویی عنوان کرد .

مرد بی غیرت عکس های برهنه زن خود را پخش کرد

امل انتشار تصاویر خصوصی و عکس های برهنه شوهر این زن در یاسوج از آب درآمد.

سرهنگ روح الله شهبازی‌پوردر تشریح این خبر اظهار داشت : خانمی با هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت شخصی ناشناس اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرام با مشخصات وی نموده و پس از آن، اقدام به درج تصاویر شخصی و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی کرده است و الفاظ نامناسب نیز نسبت به وی در زیر تصاویر درج شده، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ روح الله شهبازی‌پور ادامه داد : در بررسی اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که تصاویر منتشر شده فقط در تلفن همراه شاکیه و همسر وی نگهداری می‌شده و احتمال اینکه متهم از طریقی این اطلاعات دسترسی پیدا کرده تقویت شد.

زن یاسوجی در شهر بی آبرو شد / شوهرش دستگیر شد
این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه با انجام اقدامات کارشناسی و همچنین رصد مستمر شبکه‌های اجتماعی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا شهرستان کهگیلویه منتقل نمایند.

سرهنگ شهبازی پور افزود : متهم که همسر شاکیه بود پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات انجام شده لب به اعتراف گشود و ضمن ابراز پشیمانی انگیزه‌ خود از این اقدام انتقام جویی عنوان نموده و اقرار کرد با توجه به اینکه همسرم قصد طلاق از اینجانب را داشته و برای اینکه شاید بتوانم با انتشار تصاویر مانع از تشکیل پرونده طلاق گردم، اقدام به عمل مجرمانه مذکور نمودم که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مریم
    0

    خاک تو سر بی غیرتت . ادم باش تا زن بدبختت نخواد طلاق بگیره .

    نظرات شما -
    • به مریم خانم
      2

      از زنان فهیم خوشم میاد اگر مجردی زنم شو تا بریم آنتالیا جوووون چه شود البته اگه مجردی منتظر پاسخم؟

    • علی
      0

      بی ادبی هم چیز بدی است چکار به دختران و زنان جامعه داری؟ اگر کسی برای خواهرت و... همچون پیامی بده خوشت میاد!!!؟

    • حامد
      0

      خبر فوری خجالت بکش، این چه پاسخی است که اجازه انتشارش را داده ای، واقعا جای شرم دارد. بی غیرت تر از آن مرد، این کاربر پاسخ دهنده نادان است. با عرض پوزش از همه کاربران محترم خبر فوری، آقای کاربر نا محترم اگر به خواهر مجرد تو چنین پیشنهاد بی شرمانه ای شود آنوقت اگر نپذیرد فهم ندارد.

    • به به مريم خانم
      0

      زشته اين طرز صحبت با يک خانم نادان , نمي دونم کدوم طويله بزرگ شدي

  • کارآگاه سو چی تانک با بیست سال تجربه
    0

    احتمالا این تصاویر با رضایت طرفین گرفته شده و قصدشان کسب و کار از این راه بوده وقتی دیدن توی شهر انگشت نما شدند این سناریو را بازی کردند که مثلا .......بله

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      یعنی بدبینی تا چه حد. با این طرز فکر شما استعدادش رو داری تا هیچ حقیقتی رو قبول نکنی راجع به هیچ چیز

  • علی
    0

    نگران نباشید چند روزی بازداشت است بعد به خونه اش مشرف میشه !!!!!!!!

    نظرات شما -
    • گل رز
      0

      ای کاش همه مردها مثل شما غیرت داشتند ب ناموس دیگران تا امثال اون بی ادب ک ب مریم پیام مزخرف ندن .

  • تارا
    0

    در جواب اقای علی درد و بلات بخوره تو سر امثال این مرد و اون بی شخصییتی ک منتظر جواب مریم خانوم

  • مری
    0

    این دیگه ته غیرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها