رئیس پلیس راه استان خبر داد:

در قزوین ممنوعیت تردد داریم نه محدودیت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: محدودیت مانند گذشته نیست و ممنوعیت در تردد وجود دارد و از ورود پلاک‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

در قزوین ممنوعیت تردد داریم نه محدودیت

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده و تا ساعت ۲۴ پنجم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: محدودیت به مانند گذشته نیست و ممنوعیت در تردد وجود دارد و از ورود پلاک‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌شود. خودروهای با پلاک غیربومی که روزهای گذشته وارد استان شده‌اند تا ۴۸ ساعت فرصت دارند قزوین را ترک کنند و امروز دوشنبه ۲۵ مرداد آخرین مهلت آنان است.

فرمانده پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اجازه تردد به خودروهای با پلاک غیربومی داده نمی‌شود و مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد و در صورت عدم پرداخت، این میزان بعد از یک ماه به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: در ۵ نقطه از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری می‌کنیم که کنترل نامحسوس هم انجام می‌شود؛ از مردم می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند و پلیس نیز ضمن احترام به شهروندان اجازه تردد را به آنان نمی‌دهد و تمامی مجوزهای صادر شده فاقد اعتبار خواهد بود، تنها کادر درمان، وسایل نقلیه امدادی و انتظامی اجازه تردد خواهند داشت.

ذاکری‌ منش اظهار کرد: وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس‌ها نیز با یک سوم ظرفیت مجاز به تردد خواهند بود و تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها نیز اجازه تردد ندارند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها