کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم آرایشگاهی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس  امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۶ هزار عدد لوازم آرایشگاهی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم آرایشگاهی قاچاق در بازار تهران

سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: روز گذشته طی اطلاع از دپوی مقادیری لوازم آرایشگاهی خارجی قاچاق در خیابان منوچهری تهران بزرگ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشگاهی قاچاق در محل موجود بود.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید محل در طبقه اول یکباب ساختمان قدیمی مسکونی بوده که در بازرسی از محل مقادیری لوازم آرایشگاهی قاچاق از قبیل لوازم تتو و کاشت ناخن موجود که فاقد اسناد مثبته گمرکی است.

گودرزی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها که لوازم تتو و کاشت ناخن محصول کشورهای کره، برزیل و … بوسیله خودروهای سواری شوتی از جنوب کشور به تهران منتقل و باتوجه به اینکه مالک کالاها در بازار تهران دارای فروشگاه بوده اقدام به فروش لوازم می کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی مالک کالاها شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالک کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دن کیشوت
    0

    مزارع بیت کوین و قاچاق کالا و اسکله غیر مجاز و....، برادران سپاه پاسداران خسته نباشید از این همه فعالیت اقتصادی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها