آتش سوزی در مراتع مجن/ خسارات در حال برآورد است

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود گفت: آتش سوزی در مراتع شهر مجن در شمال شهرستان شاهرود با تلاش مردم و ماموران امدادی اطفا شد.

آتش سوزی در مراتع مجن/ خسارات در حال برآورد است

محمدرضا کشاورزیان ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی در مراتع شمال شهرستان شاهرود و زیر مجموعه منطقه مجن در بخش بسطام، بیان کرد: این آتش سوزی شامگاه گذشته به وقوع پیوست که بلافاصله عوامل امدادی و یگان‌های منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای اطفای حریق خوشبختانه و با همکای مردم به خوبی جواب داد و آتش پس از سه ساعت اطفا شد، بیان کرد: کارشناسان منابع طبیعی در حال برآورد خسارات وارده هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود سهل انگاری گردشگران و یا چوپان‌ها را علت احتمالی حادثه دانست و ابراز داشت: یک تیم اطفای حریق در مجن مستقر شد تا در صورت بروز دوباره آتش با آن مقابله کنند همچنین یک تیم ارزیابی کارشناسی نیز امروز در مراتع مجن در حال برآورد خسارات وارده هستند.

کشاورزیان با بیان اینکه شماره تلفن ۱۵۰۴ در تمام طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش سوزی یا تخلفات عرصه‌های منابع طبیعی است، تاکید کرد: به دلیل وسعت مراتع شهرستان شاهرود همراهی مردم در کاهش خسارات وارده به منابع طبیعی مؤثر است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها