رئیس شورای اسلامی شهر :

شرایط حاد کرونا در مشهد/ فکری برای فوتی‌های ۳ رقمی باید کرد

کرونا در مشهد همچنان می تازد و میزان رعایت پروتکل ها به کمترین حد ممکن رسیده است.

شرایط حاد کرونا در مشهد/ فکری برای فوتی‌های ۳ رقمی باید کرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این زمینه اظهار داشت: در حال حاضر روزانه 100 تا 110 نفر از مبتلایان به کرونا فوت می‌شوند که عدد بسیار بالایی است.

حسن موحدیان گفت: مدیریت شهری مشهد به صورت مستقیم قادر به تصمیم‌گیری نیست و تمامی اقدامات زیر نظر و براساس تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا استان انجام می‌شود. هر تصمیمی که این ستاد در حوزه مدیریت شهری اتخاذ کند، هرچند که برای شهرداری نیز هزینه داشته باشد، اجرا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم تمنا و خواهش می‌کنیم که رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند؛ چراکه ظرفیت‌ها کاملاً درگیر است و مردم نیز باید در این زمینه کمک کنند.

تشدید اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی

سعید حسینقلی زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد هم گفت: در پی شدت گرفتن بحران کرونا با مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر الزامی بودن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ناظران سازمان در 23 پایانه اتوبوسرانی مستقر شده و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه‌های اتوبوس با نشانه‌های علامتگذاری شده، اجرا شده و تمام ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: ناوگان فعال در خطوط محوری و پر تردد افزایش داشته و بمنظور جلوگیری از ازدحام مسافر نیز سرفاصله‌ها تا حد امکان کم تر شده است.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خبرفوری نظرات را چاپ کنید لطفا
    0

    برن زیر علمش شفا بگیرن فقط خواهشن بیمارستان مراجعه نکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها