بازداشت مردی که عکس زنان را پخش می کرد

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار تصاویر خارج از عرف در فضای مجازی خبر داد.

بازداشت مردی که عکس زنان را پخش می کرد

سرهنگ یوسف شاکری در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل انتشار تصاویر عکس غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

بازداشت پلیدترین مرد خراسان شمالی
سرهنگ شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به انتشار تصاویر عکس غیر اخلاقی و عکس برهنه در فضای مجازی با قصد جذب مشتری برای آرایشگاه اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: طبق قانون هفدهم جرایم رایانه ای، هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد ، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از 5 میلیون ریال تا 40 میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا به‌صورت 24 ساعته در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان فعالیت می‌کنند و شماره تماس 096380 نیز سریع‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین راه دسترسی مردم به همکاران ما است.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اعدام اعدام

  • زری
    0

    کثیف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها