مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تزریق واکسن بیش از ۱۷ هزار فرهنگی در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تزریق واکسن ۱۷ هزار و ۳۳۳ نفر، حدود ۷۰ درصد از فرهنگیان استان تا سه شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مرحله اول واکسیناسیون خبر داد .

تزریق واکسن بیش از ۱۷ هزار فرهنگی در کردستان

رشید قربانی اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم اکنون در ۱۷ مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است .

وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه آغاز شده است، گفت: ۱۷ هزار و ۳۳۳ نفر فرهنگی استان، معادل ۷۰ درصد فرهنگیان تا روز سه شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند .

قربانی در ادامه عنوان کرد: در مرکز استان ۲ پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه یادآور شد: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی شده است در این مرکز مرحله اول مسکن خود را تزریق کرده‌اند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها