لیست خرید یحیی گل محمدی لو رفت

یحیی گل محمدی اسامی ۶ بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است تا با تلاش مدیران پرسپولیس جذب شده و فصل آینده را در این تیم توپ بزنند.

لیست خرید یحیی گل محمدی لو رفت

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازی با پیکان و مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس، لیست بازیکنان مد نظرش را برای فصل آینده در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد تا زمینه برای قرارداد با آن‌ها فراهم شود.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی اسامی ۶ بازیکن زیر را برای خرید در نقل و انتقالات تابستانی در اختیار باشگاه گذاشته است که اسامی و توضیحات لازم درباره این بازیکنان در زیر آمده است:

علی نعمتی؛ هنوز با پدیده قرارداد دارد!

مدافع چپ پای پدیده مشهد در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته اولین گزینه یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بود. او هر کاری هم توانست انجام داد که به سرمربی مورد علاقه اش ملحق شود اما باشگاه مشهدی رضایت نداد که نداد. این مدافع قدرتی و سرعتی در مشهد ماند و حالا بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. البته علی نعمتی هنوز با پدیده مشهد قرارداد دارد ولی خودش قرار است همچون فرشاد فرجی از این تیم رضایتنامه بگیرد و پرسپولیسی شود. قرار است علی نعمتی جانشین محمد حسین کنعانی زادگان شود که این روزها به همراه تیمش الاهلی قطر در ترکیه به سر می برد. در این میان گفته می‌شود مهدی رحمتی باز هم مخالف جدایی بهترین مدافع تیمش از پدیده است و باید منتظر ماند و دید آخر این ماجرا به کجا کشیده خواهد شد؟

علی ابراهیمی؛ رزرو علی نعمتی!

دومین مدافعی که در لیست خرید یحیی گل محمدی قرار گرفته علی ابراهیمی است. کاپیتان گل گهر سیرجان سال گذشته مورد توجه تراکتور قرار گرفت اما لحظه آخر در این تیم ماند و به تبریز نرفت. کاپیتان گل گهر روز گذشته به تهران آمد و قرارداد داخلی خود را با پرسپولیس منعقد کرد.

رضا اسدی؛ آچار فرانسه ای برای لیگ بیست و یکم

رضا اسدی هافبک ایرانی که در پایان فصل گذشته راهی لیگ بلژیک و باشگاه سن‌پولتن شده بود با مسؤولان این باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق رسید. اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی سن‌پولتن اتریش شد، یک فصل پس از حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی دست یافت. رضا اسدی باز هم گزینه یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات است و حتی جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نیز دو جلسه با مدیربرنامه های او بر سر حضور در پرسپولیس مذاکره کرده‌اند. سرمربی پرسپولیس او را برای دو پُست دفاع میانی و هافبک دفاعی می‌خواهد و اسدی هم که بازیکن آزاد محسوب می‌شود می‌تواند یک آچار فرانسه جدید باشد. با این حال این هافبک قدرتی و سرزن با پیشنهاداتی خوب از دو باشگاه صنعتی و یک تیم پرطرفدار دیگر مواجه شده است. اسدی دوست دارد پرسپولیسی شود اما مبلغ پیشنهادی تیم های صنعتی ۳ برابر پرسپولیس است!

علی علیزاده؛ در صورتی که اسدی پرسپولیسی نشود!

گزینه اول یحیی گل محمدی در خط میانی رضا اسدی است که قد و قامت بلندی داشته و می‌تواند در دو پُست دفاه و هافبک میانی بازی کند. اما اگر به هر دلیلی پرسپولیس نتواند با رضا اسدی به توافق برسد یا این بازیکن به یکی از پیشنهادات بهتر خود جواب مثبت بدهد آن وقت مذاکرات جدی تر با هافبک دفاعی گل گهر سیرجان آغاز خواهد شد. علی علیزاده یکی از هافبک های دفاعی موفق لیگ بیستم بود که حالا مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. شاید این سئوال به وجود بیاید که پرسپولیس در حال حاضر میلاد سرلک را دارد و پیش بینی می‌شود احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا هم قرارداد خود را تمدید کنند، پس چرا گل محمدی علیزاده را می‌خواهد؟

کمال کامیابی نیا پا به سن گذاشته و در لیگ تازه به اتمام رسیده مصدومیتی طولانی را تجربه کرد. بنابراین یحیی گل محمدی با پیش فرض تمدید کامیابی نیا و نوراللهی به دلایلی که اشاره شد خواهان جذب هافبک دفاعی شده است.

سجاد شهباززاده؛ آقای گلی برای جانشینی مغانلو!

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی هم مثل مدیران باشگاه پرسپولیس امید خودش را برای ادامه حضور شهریار مغانلو در این تیم از دست داده باشند. گفته می‌شود این مهاجم سرزن و بلند بالا به تیم سپاهان نزدیک تر از پرسپولیس است چرا که مدافع عنوان قهرمانی قادر به فراهم کردن مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی درخواستی سانتاکلارا نیست. سجاد شهباززاده مهاجم ۳۲ ساله سپاهان توانست با زدن ۲۰ گل عنوان آقای گلی لیگ بیستم را کسب کند و یحیی گل محمدی هم علاقه زیادی به سبک بازی او دارد. قرارداد این مهاجم با تجربه با سپاهان نیز به پایان رسیده و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش خواست برود. شاید تنها مانع برای پرسپولیسی شدن سجاد شهباززاده سابقه استقلالی او باشد. هرچند در این یک سال اخیر بازیکنانی همچون محمد نادری یا آرمان رمضانی با رفتن به استقلال این تابو را تا حدی شکستند و ...

با این وجود خبر می‌رسد یحیی گل محمدی اصرار زیادی روی خرید سجاد شهباززاده دارد تا در فصل آینده آمار گل های زده تیمش را بالاتر از لیگ بیستم ببرد.

حامد پاکدل؛ مهاجمی که عاشق رنگ قرمز است

پرسپولیس در حالی قهرمان لیگ بیستم شد که فقط یک باخت را برابر آلومینیوم اراک تجربه کرد. شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۲ بریک در اراک به تیم میزبان شکست خوردند اما بعد از آن دیگر رنگ باخت را ندیدند. تیم آلومینیوم اراک که در نیمه اول مسابقه برابر پرسپولیس با گل شاهین توکلی حساب کار را یک بر یک کرده بود و پاسخ گل کمال کامیابی نیا را به نوعی داد، در دقیقه ۳۰ این بازی به دومین گل هم رسید. حامد پاکدل روی ارسال امید سینگ به مانند گل اول با ضربه سری مطمئن دروازه حریف را باز کرد تا به عنوان دومین گلزن تیمش در این مسابقه لقب بگیرد. پاکدل در اقدامی عجیب ترجیح داد شادی گلی انجام ندهد و تنها پذیرای خوشحالی همبازیانش باشد. حالا شنیده می‌شود حامد پاکدل که علاقه خاصی به پرسپولیس دارد مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است تا درصورت جدایی شهریار مغانلو یا به بن بست رسیدن مذاکرات با سجاد شهباززاده، این مهاجم قرمزپوش شود.

منبع: خبر ورزشی

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها