دواین جانسون «جیک جیلنهال» و «کریستن بل» را کثیف دانست

«دووین جانسون» که این روزها «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) را در سالن‌های سینما و دیزنی+ دارد، در واکنش به سلبریتی‌هایی که ادعا می‌کنند شست‌وشوی بیش از حد لزومی ندارد می‌گوید روزی سه بار دوش می‌گیرد.

دواین جانسون «جیک جیلنهال» و «کریستن بل» را کثیف دانست

«جیک جیلنهال» و «کریستن بل» و پیش از آن‌ها «میلا کونیس» پیش‌تر ادعا کرده بودند که شست‌وشوی مداوم بدن «ضروری» نیست. اما «راک» شنبه این هفته در صفحه توییتر خود نوشت که «مخالف سلبریتی‌هایی هستم که خودشان را نمی‌شویند.»

جانسون توضیح می‌دهد: «وقتی از خواب بیدار می‌شوم و می‌خواهم روزم را شروع کنم دوش (سرد) می‌گیرم. پس از ورزش و پیش از کار دوش (گرم) می‌گیرم. وقتی از سر کار به خانه می‌آیم دوش (داغ) می‌گیرم. بدن و صورتم را می‌شویم، کیسه می‌کشم و زیر دوش آواز (گوش‌خراش) سرمی‌دهم.»

جانسون سپس در واکنش به یکی از کاربران توییتر که نوشته بود سه بار دوش گرفتن در روز حتی از دوشن نگرفتن عجیب‌تر است نوشت: «هیچ چیز عجیبی ندارد دوست من. روزی دو بار ورزش می‌کنم و بیش از ۱۲ ساعت کار می‌کنم. سه بار دوش می‌گیرم. درکش سخت نیست.»

جیلنهال در مصاحبه با مجله «ونتی فر» گفته بود: «همیشه از اینکه گیاه لیف در طبیعت به عمل می‌آید گیج شده‌ام. به نظر می‌رسد که این گیاه را در کارخانه ساخته‌اند، اما در حقیقت این‌گونه نیست. از زمان کودکی مرا شگفت‌زده کرده است. گاهی هرچه بیشتر حمام کردن را غیرضروری می‌بینم.»

«اشتون کوچر» و «میلا کونیس» نیز ماه گذشته فاش کردند که تنها وقتی ببینند فرزندانشان کثیف شده‌اند آن‌ها را به حمام می‌برند. هرچند این اظهار نظرات در شبکه‌های اجتماعی با مخالفت‌هایی همراه شده اما کارشناسان در واقع از این مواضع حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اگر هیچکاک زنده بود، امروز با شکایت صدها زن روبه‌رو می‌شد/ از اتهام آزار جنسی تا آزارهای جسمی عجیب

منبع: 30نما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها