آزار ۲۰ زن تهرانی در جنوب شهر

سارق حرفه ای پس از سرقت گوشی موبایل زنان نقشه یک سناریوی شیطانی را به اجرا گذاشت و ۲۰ زن را هدف نیت شوم خود کرد.

آزار ۲۰ زن تهرانی در جنوب شهر

آزار شیطانی این بار از سوی یک سارق صورت گرفت. در پرونده آزار شیطانی مادر و خواهر سارق حرفه ای نیز همدستی می کردند. پرونده آزار شیطانی با سرقت گوشی زنان از اتوبوس ها شروع شد و سارق حرفه ای برای اجرای نقشه آزار شیطانی با شاکیان پرونده اش تماس می گرفت و برای اینکه آنها را در فضای مجازی بدنام نکند سناریوی آزار شیطانی را پیش روی آنها قرار می داد.

تیرماه امسال ماموران پلیس جنوب تهران درجریان اخاذی و آزار و اذیت جنسی یک زن قرار گرفتند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس بنابر اظهارات تکا ندهنده زن جوان پی بردند که با یک مرد شیطان صفت و سارق حرفه ای به نام " حسین" که تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران است رو به رو هستند.

آزار شیطانی پس از سرقت گوشی موبایل

زن آزار دیده در تحقیقات پلیسی ادعا کرد: پس از سرقت تلفن همراه در اتوبوس و فعال شدن دوباره سیم کارتم مردی به نام حسین با من تماس گرفت و با تهدید اینکه شماره ام را به عنوان زنان تن فروش در اینستاگرام منتشر می کند، از من درخواست کرد تا فیلم غیراخلاقی از خودم بگیرم و برایش ارسال کنم.

این زن ادامه داد: پس از ارسال فیلم مرد شیطان صفت تهدید هایش تمام نشد. اینبار تهدید کرد فیلم غیراخلاقی ام را برای همسر و برادرانم ارسال می کند و من را برای برقراری ارتباط جنسی به خانه اش کشاند و فیلم غیراخلاقی دیگری از من تهیه کرد همچنین او از من خواست تا هفته ای یک بار برای برقراری ارتباط به آنجا برم.

بازداشت عامل آزار شیطانی در جنوب تهران

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم تحقیقات میدانی را آغاز کردند و به سراغ دوربین های مداربسته رفتند و پس از بازبینی دوربین مداربسته خیابان هایی که اتوبوس های بی آر تی در آنجا تردد داشتند، موفق به شناسایی چهره مرد شیطان صفت به نام " حسین " شدند.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی دخمه مرد شیطان صفت را در محله مشیریه شناسایی کردند.

پس از تحقیقات چند هفته ای مرداد ماه امسال ماموران پلیس پس از اخذ مجوز های قضایی پای در مخفیگاه متهم گذاشته و در یک عملیات غافلگیرانه حسین را دستگیر کردند.

ماموران پلیس در بازجویی ها پی بردند که متهم به روش کش رو زنی تلفن های همراه زنان را با همدستی خواهر و مادرش در اتوبوس های بی آر تی جنوب تهران سرقت کرده و با اخاذی از ۲۰ زن و دختر، نقشه شیطانی خود را به اجرا گذاشته است.

اعترافات عامل آزار شیطانی پس از دستگیری

مرد شیطان صفت پس از دستگیری صراحتا به ۱۵ فقره اخاذی و برقراری ارتباط نامشروع با زنان در بازجویی های فنی اعتراف کرد.

مرد شیطان صفت در بازجویی ها گفت: با مادر و خواهرم تلفن همراه زنان را در اتوبوس ها سرقت می کردیم. پس از پیدا کردن شماره مالباختگان به آن ها زنگ می زدم و با تهدید اینکه عکس های خصوصی شان را در اینستاگرام به عنوان زنان تن فروش منتشر می کنم آن هارا مجبور می کردم تا از خودشان فیلم غیراخلاقی تهیه کنند و برای من بفرستند.

حسین در ادامه گفت: پس از اینکه فیلم هارا برای من فرستادند. آنها را با تهدید ارسال همان فیلم ها برای خانواده شان برای برقراری ارتباط به خانه ام دعوت و فیلم دیگری از رابطه جنسی با آنها می گرفتم و مجبورشان می کردم هفته ای یک بار به خانه من مراجعه کنند.

متهم ادامه داد: برخی از سوژه ها در برابر من مقاومت می کردند و چون می ترسیدم انتشار شماره آنها باعث شکایت از من شود گوشی آنها را خاموش می کردم.

آزار شیطانی ۲۰ زن از سوی سارق حرفه ای

تحقیقات نشان از آن دارد که مرد شیطان صفت تا کنون به ۱۵ فقره اخاذی و برقراری ارتباط نامشروع جنسی با زنان اعتراف کرده است ولی ۲۰ شاکی برای تنظیم شکایت به پلیس تهران مراجعه کردند و همین مسئله می تواند نشان دهد که تعداد شاکی ها می تواند افزایش پیدا کند.

بنابراین گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • داروغه
    1

    چرا بعضی زنها خیلی راحت تن به هرکاری میدن!!!!

  • فاطمه
    0

    این زنها خودشان دوست داشتن رابطه برقرار کنند هه.... مگه هرکس آدم رو تهدید کرد باید بره با اون رابطه برقرار کنه چطور الان رفتن پیش پلیس شکایت،قبل از رابطه عقلشون نمی رسیده برن؟؟؟؟؟؟؟ معلوم نیست سر چی با مرده دعواشون افتاده ،رفتن شکایت و شکایت کشی

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      دقیقا همینه، یعنی انتشار چند عکس گوشی و مراجعه به پلیس در همان مرحله خجالت آورتر و سختتر از تهیه فیلم غیر اخلاقی از خودشون و بعد هم رابطه نامشروع بوده!؟

  • داد
    0

    دادن این جور نظرها باعث خجالته امیدوارم برای خودتان هم پیش بیادچون فکر می کنید هر بلایی سر زن بیاد حقشه چقدر عقده ای هستین

  • رل
    0

    انقلابی رفتار میکرده و سیره اخلاقی با رهنمود های حضرات داشته خخ

  • خدا
    0

    بعضی از خانمها هم اماده به خدمت بودند

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      خدابرا عزیزانت وناموسهات نخواد ازترس آبرو بوده زود قضاوت و منع نکنید

  • ناشناس
    0

    دیگه خدایا خودت ظهور کن چقدر آدم باید پست باشد که زنان بیگناه رو توف به هم چین مادرهایی و خواهر هایی با هم چین پسر ی همکاری کردند باید به اشد مجازات برسند همشونو اعدام بشن تا کسی جرت هم چین کاری رو نداشته باشه

  • ناشناس
    1

    وا مگه هرکه حواست از این جور کارا کنه باید گوش بدیم خوب اول میرفتی پیش پلیس چقدر بعضی ها خرند ببخشید دا

  • مریم
    0

    واااای چه وحشتناک آدم کثیفی بوده هم دزدی ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰باید به سزای اعمالش برسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها