یارانه نقدی مرداد فردا واریز می شود

یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه (۲۰ مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه نقدی مرداد فردا واریز می شود

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه جاری به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۲۰ مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

همچنین طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه چهاردهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ذوقمرگ
    0

    این جور مژده های بزرگ رو تیتر اصلی کنید آخ جون روزی یه دونه تخم مرغ البته وام کروناهم ازش کسر میشه..

  • کاربر ناشناس
    0

    خیر نبیند کسیکه ما را از یارانه معیشتی محروم کرد و اعتراض هم کردیم اما بجائی نرسید نمی دانم بکی باید شکایت کنم حق کشی ظلم است انشاالله ظالم‌ به جزای خودش می رسد کسیکه با حقوق مستمر بگیری زندگی می کنند با این تورم بالا

  • یا صاحب الزمان ادرکنی
    0

    رئیسی یه کاری کن کرونا که می کشه هیچ فقر هم مردم رو می کشه اخه یارنه ۴۵ جنسها هزاربرابر این انصافه قیامت جواب خداروچی می دید

  • فاطمه
    0

    خداییش این وام کرونایی یه میلیون تومنی ببخشید به اونهایی که گرفتند ،دیگه 45 تومن چیه که اقساط وام هم ازش برمیدارید ????

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها