شهادت مأمور پلیس با شلیک سارقان مسلح

مأمور کلانتری که برای دستگیری متهم به تعقیب وی پرداخته بود با شلیک سه گلوله از سوی همدستان متهم به شهادت رسید.

شهادت مأمور پلیس با شلیک سارقان مسلح

ساعت ۱۰:۴۵دقیقه شامگاه شنبه ۱۶ مرداد خبر قتل مأمور پلیس با شلیک گلوله به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

بلافاصله تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم وارد عمل شده و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ استوار یاسر طاهری مأمور کلانتری 103 گاندی آغاز شد.

در نخستین گام‌ تیم تحقیق به سراغ شاهدان و افراد حاضر در محل رفتند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب بود که مأمور جوان به همراه سرباز کلانتری ۱۰۳ گاندی سوار بر خودروی گشت بودند که حین گشت زنی در منطقه جردن به پسر جوانی مشکوک شدند‌. پسر جوان یک کوله پشتی همراه داشت و مأمور کلانتری ۱۰۳ به خاطر سرقت به او مشکوک شده بود. استوار یاسر طاهری از پسر جوان خواست بایستد اما او با دیدن ما پا به فرار گذاشت.

پسر جوان به سمت دیگر بزرگراه رفت و سوار بر وانت نیسانی شد که کنار خیابان پارک شده بود. به محض سوار شدن پسر جوان، راننده شروع به حرکت کرد. یاسر هم که پشت سر پسر جوان و در تعقیب او بود، برای اینکه مانع فرار شود خودش را به قسمت بار خودرو نیسان رساند و سوار شد. از آنجایی که سرباز جوان سوار بر ماشین بوده و برای رفتن به لاین دیگر بزرگراه باید مسیر زیادی را طی می‌کرد، از خودروی نیسان عقب ماند.

توقف راننده نیسان

در ادامه بررسی‌ها و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که خودروی وانت نیسان پس از فرار از محدوده خیابان جردن وارد بزرگراه مدرس شده است. همزمان مأمور جوان با مرکز در تماس بوده و درخواست نیروی کمکی کرده بود.اما پس از طی مسافتی خودرو به ترافیک رسید و متوقف شد.

استوار جوان بلافاصله از قسمت بار خودروی نیسان پایین آمده و خود را به راننده خودرو رساند.اما در این هنگام سرنشین یک خودروی پراید مشکی رنگ که چند متر عقب‌تر از وانت نیسان بود با اسلحه کلت کمری سه تیر از پشت به سینه مأمور جوان شلیک کرد. پس از تیراندازی هر دو خودرو اقدام به فرار کرده و استوار یاسر طاهری به بیمارستان منتقل شد.اما به خاطر شدت جراحات و خونریزی 45 دقیقه پس از این حادثه به شهادت رسید.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت دستور شناسایی و بازداشت عاملان شهادت مأمور جوان را صادر کرد.این در حالی است که صبح دوشنبه مراسم تشییع پیکر استوار یاسر طاهری که روز 22 مرداد قرار بود تولد 33 سالگی اش را جشن بگیرد در ستاد پلیس پیشگیری پایتخت برگزار خواهد شد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها