روایت یک پزشک از بیمارستانهای مشهد

فاجعه کرونا در مشهد/ حتی برانکارد برای انتقال جنازه ها نیست/ نه سرم هست، نه دارو، نه جایی برای پذیرش بیمار


18 مرداد 1400 - 20:27
6111506de4606_2021-08-09_20-27
یک پزشک در فایلی صوتی، نسبت به کشتار کرونایی بزرگ در مشهد هشدار داده است.

خانم دكتر ثقفي، مدير گروه زنان دانشكده علوم پزشكي مشهد در این فایل از تعطیلی همه بخش های غیر کرونایی در بیمارستانهای مشهد خبر داده است. در ادامه این فایل صوتی ناراحت کننده را بشنوید.

یک پزشک در فایلی صوتی، نسبت به کشتار کرونایی بزرگ در مشهد هشدار داده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6111506de4606_2021-08-09_20-27
18 مرداد 1400 - 20:27

خانم دكتر ثقفي، مدير گروه زنان دانشكده علوم پزشكي مشهد در این فایل از تعطیلی همه بخش های غیر کرونایی در بیمارستانهای مشهد خبر داده است. در ادامه این فایل صوتی ناراحت کننده را بشنوید.

منبع: خبرفوری

66

نظرات 126
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هفت لنگ بختیاری 0 4 پاسخ 1400/5/20 -09:34

باید تمام اونایی که میخان با بزرگنمایی کرونا مراسم امام حسین رو تعطیل کنند برخورد شود و همه رو اعدام کنند تا ارامش به جامعه برگردد و امام حسین از ما راضی شود.امام حسین مکتبی است که هرگز تعطیلی ندارد

سرهنگ باز نشسته 1400/5/20 -19:42

شول ناموس چطوری

ت 1400/5/21 -09:04

تا درکتون از مکتب امام حسین چی باشه

مهری 1 0 پاسخ 1400/5/20 -07:21

بصیرت داشته باشید روغن بنفشه استفاده کنید

م 0 0 پاسخ 1400/5/19 -20:59

دنباله این اتفاقات تلخ به جا موندن بچه های یتیم وخانواده های بی سرپرست زنان بیوه. هست از همه دردناک تره کی مسئولیتش قبول می کنه مثل همیشه هیچ کس روزی دست کم 500 خانوار بی سرپرست میشندمسئول تامین زندگی بازماندگان چه ارگانیه ؟؟؟

محسن 0 2 پاسخ 1400/5/19 -14:04

زمان جنگ مشهد یه بیمارستان بیشتر نداشت. معلومه داره این خانوم چرت و مضخرف میگه و بزرگنمایی میکنه. باور نکنین

1400/5/19 -17:47

اتفاقاً معلومه تو چرت میگی. بیمارستان قائم: احداث: ۱۳۳۹. بیمارستان امام رضا: تاسیس ۱۳۱۳. بیمارستان شریعتی: احداث ۱۳۳۱. بازم بگم؟

سلیمان 1400/5/19 -21:48

ساندیس خور بی سواد . بیمارستان امام رضا به نام اولیه شاه رضا توسط رضا شاه تاسیس شد و در نوع خودش در خاورمیانه بی نظیر بود . امان از شما ساندیس خور های کم عقل بی سواد که زحمت سرچ تو گوگل هم به خودتون نمیدین.

ایرانی آباد و آزاد 0 0 پاسخ 1400/5/19 -13:18

با آمدن محرم آمار فوتی های کرونای مسئولین انشالله کمتر میشه!!!!

مهسا 0 0 پاسخ 1400/5/19 -13:13

من یک هفته کرناگرفتم سرم پیدانمیکنم.

یا کریم بابا 2 1 پاسخ 1400/5/19 -13:07

میخوام بیام زیر علمت تا مریض ات بشم خدایا نسل هر چی جاهل خرافاتی عرب پرسته را از رو زمین محو کن تصور دنیایی بدون ساندیسیون چقدر زیباست نه جنگی نه بمب گذاری نه ترور و کودک کشی

من 0 0 پاسخ 1400/5/19 -12:13

همه خفه خفه خفه فقط حرف می‌زنید و حرف میزنند

م ت 0 0 پاسخ 1400/5/19 -12:07

با سلام جای تاسف است که با وجود اقدامات دولت و آستان قدس رضوی به خطر افتادن وضعیت تامین امنیت بهداشتی مردم جای تاسف داره و یک فاجعه مدیریتی است.در صورتیکه خبر صحت داشته باشه باید با سو مدیریت افراد نالایق بشدت برخورد کرد.البته امیدی به این اقدامات نیست متاسقانه!!!

محمد رضا 0 0 پاسخ 1400/5/19 -11:42

سلام به خدا راسته من تا الان فکر میکردم ما نمیگیریم ولی الان مادرم گرفته مادر بزرگم گرفته سه تا از عمه هام شوهر عمم وبچه ی 2سالش که حالش خیلی بده تو رو خدا مواظب باشین خیلی بیماری بدی من الان که مادرم گرفته دارم ب ه چشم میبینم چقدر حالش بده وکاری از دست کسی بر نمیاد فقط با سرم وامپول کمی حاش خوب میشه متخصص هم که میری برای نوبت تا 3 هفته نوبت دارن خدا خودش به دادمون برسه

مردم 0 0 پاسخ 1400/5/19 -10:36

حلالت باشه اون شیری که از مادرت خوردی، خانم دکتر!!!!

.. 0 0 پاسخ 1400/5/19 -10:20

مردم ما دارن روی زمین جان میدن میمیرن بعد اقایون تازه میخان تشکیل جلسه فوری بدن اون یکی امام جمعه تهدید میکنه واسه انجام محرم دارو نیس سرم نیس تخت نیس اکسیژن نیس مردم هیچ کسی به فکر ما خانوادمون نیس خودمون باید از خانواده هامون مراقبت کنیم خدا به دادمون برسه

سلیمان 1400/5/19 -21:51

جالب اینکه جناب رئیسی امروز گفته درمورد مشکلات عراق دغدغه داریم . آخه تو فعلا به حال و روز مملکت خودت برس جوونا دارن تلف میشن عراق پیشکش. مسئولین هیچ عطوفت و رحمی به مردم خودشون ندارن . فقط خدا میتونه کمکمون کنه.

امیر 10 13 پاسخ 1400/5/19 -09:55

چرا همیشه توپ وتوزمین بقیه میندازیم رییسی چن روزه اومده محرم هنوزمراسماتش برگزارنشده اماربرا۳هفته پیش ومسافرتای ک آقای روحانی مثل عیدبابی کفایتی جلوش نگرفتن مردم نادان هم ک اصلاانگارن‌انگاری سال مسافرت و عروسی ترین نمیمیرین اگ همه خودشونه مسول بدونن این وضع نمیشه همیشه بایدزورسرتون باش

آریایی 1400/5/19 -12:12

رئیسی و عواملش 4 ساله دولت سایه تشکیل داده اند و چوب لای چرخ دولت روحانی گذاشته اند ؛ کجای کاری ؟؟؟؟!!!!

حامد 9 0 پاسخ 1400/5/19 -09:04

همین امروز همسایه مون که یک هفته با اکسیژن در خانه بستری بود را به دلیل اشکال تنفسی منتقل بیمارستان کردند، تازه از اعضای خانواده شون پزشک هم دارند. فاجعه حقیقت داره مسئولین تو را به خدا!! الان که زمستان نیست، بیمارستان صحرایی ایجاد کنید که مردم بیچاره در خانه بیشتر مبتلا میشن تا زمستون نیامده بجنبید. لعنت به حماقتی که موجب انتشار شدید این ویروس در کلانشهر مشهد شد.

حسن 3 3 پاسخ 1400/5/19 -08:34

خانم دکتر علم الهدی را خوب اومد

عاشق مردم تنها 1 3 پاسخ 1400/5/19 -08:21

واقعاً باید تاسف خورد به حال این ایران به خدا خدایی هم وجود داره بترسید ازخدا آهای اونایی که باید کاری برای مردم بکنید کجایید یک مدت همه ی مراسم ها روبرگذار میکنید ومسافرت هارو میرید حالا درایام محرم میگید عذاداری وتجمع تعطیل مگه میشه چرا دولت فکری اساسی برای این همه مشکل نمیکنن بخدا مردم گناهی ندارن که شماشدین بالا دستیاشون وبه شما اعتماد کردن توروخدا بخودتون بیاین یا امام رضا یا امام حسین یاری کن همه ی مارا

آریایی 1 2 پاسخ 1400/5/19 -08:10

علم الهدی عمامه شو بذاره بالاتر !!!!!!!!

حسین 1 1 پاسخ 1400/5/19 -07:14

علم الهدی: مراسم محرم خیلی مهم است.

کیوان،،،پرکوه 1 1 پاسخ 1400/5/19 -06:57

ببخشید ببرید منزل علم الهدی تا شفا بدهد،،،،چون میگفت کرونا چیه،،،،

کار بر ناشناس 2 3 پاسخ 1400/5/19 -06:28

روحانی مسبب همه این فجایع!!

کار بر ناشناس 1 0 پاسخ 1400/5/19 -06:22

هر تجمعی تو این شرایط اشکال داشته. افراد پروتکلدها وخصوصا ماسک و رعایت نمی کردن. عروسی و .....اینا هم الا ماشاالله.

کیا 0 3 پاسخ 1400/5/19 -04:30

همش زیر سر آمریکای بیناموسه

وحید 2 0 پاسخ 1400/5/19 -02:46

مردم غیرت داشته باشیداگرمی خواهی فرزندانت دست این سرمایه داران برده نباشند پاشید.پاشید ازمنطقتون از.محلتون .نه مسولان دزددولتی.کمک فوری فوری جمع آوری کنید خودتون سریعتر بفرستید منتظر این دزدانباشید به خدا فرصت نیست حتی ثانیه و دقیقه ای.توراخدامردم سریعتر اقدام کنید این دیگر قضیه شغل.وبی آبی دزدی مملکت نیست جون هم وطنان است فردا نوبت ماهم می رسه.توراخداپاشیداقدام کنید

مسعود ناصر 6 0 پاسخ 1400/5/19 -02:18

خانم مهناز چرا باورنداری همه مردم دارن پرپر میشن خودمان داریم می‌بینیم چه بدبختی توایران شده هیچکس بداد مردم نمیرسه فقط جلسه جلسه الکی بیا کشور را دوهفته تعطیل مطلغ دستور بدین داره بدترمیشه توخانه ازگرسنگی بمیریم ولا بهترازاین مرگ درد آور کروناس کشور راتعطیل کلی دستوربدین مردم بیچاره شدن بخدا هیچکس به فکرکردم نیست نیست حیف برای این مردم عزیز

ماهرو 6 4 پاسخ 1400/5/19 -02:16

همش تقصیر علم الهدی هستش،اون مقصر مرگ همه ی اون عزیزایی هستش که بخاطر اینکه موقعیتشو حفظ کنه.باعث شد هزاران آدم بی گناه جونشونو از دست بدن.

کاربر ناشناس 1 13 پاسخ 1400/5/19 -02:02

این ساختگیه دروغ میگه کلی رفتن مشهد همه اومدن خیلی حالشون خوبه تا کی می خواین این دروغا رو بگین

نازنین 1400/5/22 -00:56

یکی از آشناهای ما رفت مشهد مبتلا شد در عرض دو هفته مرد دروغ نیست چرا این همه یقه مسئولین رو بگیریم خودمون کمی تحمل کنیم و تو خونه هامون بمونیم به خدا میدونم سخته ولی بهتر تز پرپر شدن عزیزامون هست خدایا خودت به همه بندهات رحم کن یا صاحب الزمان ادرکنی

محمد 10 0 پاسخ 1400/5/19 -01:41

ایران مانند کشوری می ماند که یک کشور خارجی آن را به تصرفش در آورده وتوسط کرونا میخواهندمردم آن کشور را نابود کنند.

حسین 3 10 پاسخ 1400/5/19 -01:32

یک رای اشتباه وهشت سال تعطیلی کشور وبی برنامه ای دولت جهت انتقام از مردم مارا به این روز انداخته ولی خدا هست سفر های شمال وترکیه وکیش ودبی همه و لج بازی روحانی با وزیر بهداشت هیچکس اعتراض نکرد الان همه زبون باز کردید ودایه مهربانتر از مادر شدید بی برنامه بودن دولت و بی خیالی مردم به بهانه سفر به مشهد که همه سر از شمال در میاوردند بلای جان همه شدچین کمونیست یکماهه کرونا را کنترل کرد الان هم تو محرم وصفر عروسی ها تعطیل میشوند ودولت مردمی سر کار میاید ودوبار ه امید برمیگردد.

یکی از مردم ایران 4 1 پاسخ 1400/5/19 -01:10

با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر ثقفی عزیز در ایران طبق گفته دایی خدا بیامرزم تا 35میلیون نفر به کام مرگ خواهند رفت من اول باور نکردم و این موضوع قبل از ورود بیماری کویید 19 بود من به دایی ساداتم گفتم دایی چی میشه گفت من در قید حیات نیستم و همین طور هم شد و بدونید مسولین همه رفتن بهترین واکسن رو زدن و اصلا هم به فکر ملت نیستن و امروز خواهید دید که هیچ کسی به داد ملت از بخت برگشته ایران نخواهند رسید مگرخداوند متعال و 12امام وپیامبر اسلام حضرت محمد ص ولا غیر

س 0 0 پاسخ 1400/5/19 -00:20

از ماست که بر ماست .....

-- 0 0 پاسخ 1400/5/19 -00:10

اینو به علم الهدی و دارو دسته اش بگین که جون مردم براشون اهمیت نداره

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/5/19 -00:04

آستان قدس این همه درآمد داره چرا برای بیمارستانها هزینه نمیشه چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه چرا باید دستگاه اکسبژن ساز هدیه کنند کشور دیگه وقتی اینقدر نیاز به دارو وتجهیزات داریم

رمضون 45 5 پاسخ 1400/5/18 -23:55

بفرماید روضه سر در خونه ها بفرماید کرونا .................تا کی خرافات بخدا اما حسین راضی نیست چرا. دست از سر مردم ....

ممد 24 0 پاسخ 1400/5/18 -23:52

به ..... مسئولین !

قلقلک 82 7 پاسخ 1400/5/18 -23:50

جناب علم الهدی اون روزی که جشن غدیر و شیرینی و شربت قربان بدون ماسک به راه بود و غیرتی شده بودی سینما و کنسرت هست عروسی که سنت خداست و جشن میلاد امام و عزا چرا نیست الان هم سرتو بالا بگیر و بگو مسئولیت با من است من گفتم چرا لالمو نی گرفتی اید

زهرا 1400/5/19 -00:29

ترا بخدا یه اخوند توشون بود

هفت لنگ بختیاری 18 39 پاسخ 1400/5/18 -23:46

تاهزاروچهارصد باروحانی بخورید دست رنج رای دادن به روحانی را

علیرضا 1400/5/19 -08:00

خاک بر سر امثال شما که فکر میکنی این وضعیت ناشی از دسترنج روحانیه روحانی اجازه نداد کرونا وارد شه ؟ به چه دلیل ما سنگ پا وارد میکنیم دسته بیل وارد میکنیم ولی واکسن رو باید خودمون بسازیم ؟؟؟؟؟ حدود یک میلیارد دلار هزینه ساخت همین واکسن کووبرکت شده با این رقم میشد واکسن کل کشور رو وارد کرد چه دلیلی داشت که بخوایم دوسال مردم رو معطل یه واکسن کنیم که باید خودمون بسازیم اخرشم رسیدیم به اینجا که ژاپن صدقه سری مردمش بهمون واکسن بده روسیه آب مقطرش رو بندازه بهمون و آقامون کیف کنه ووووووو اینا ربطی به روحانی نداره ادما بعضی وقتا برای اینکه تو راس کار بمونن و رئیسشون ازشون خوشحال باشه همه رو قربانی میکنن حتی مردمشون رو

قلندر واقعی 49 7 پاسخ 1400/5/18 -23:44

وقتی با کشورهای بی دین کمونیسم هم نشین میشیم نتیجه‌اش اینه آنها میخواهند سر به تن ایرانی نماند مرگ بر کمونیست و طرفدارانش مرگ بر کاپیتولاسیون چین و روسیه کومونیست

کار بر ناشناس 12 39 پاسخ 1400/5/18 -23:43

چرا رد گم می کنین انگار نمی دونید فاجعه امرور مرگ ومیر و بستری های مربوط به چند هفته پبش یا قبل بوده جناب روحانی باید جواب بدن !! خیلی زود خیانت شون فراموش شد. رئبسی هنوز چند روز این پست و گرفتن. اگر دین نداریم لااقل آزاده باشیم

ناشناس 1400/5/19 -06:11

افرین همه حرف ما هم همینه .اگه دین ندارید حداقل وجدان داشته باش الان سر کوچه ما ایستگاه صبواتی گذاشتن اقاای روحانی یا رئیسی میتونه به تک تک کوچه ها و خیابونا و بیابونا و.... سر بزنن جلوشونو بگیره یا با هر ایرانی یه سرباز بذاره وقتی که کسی که مدعی دینداری و ولایتمداری هست نباید اینطوری تیشه به ریشه دین بزنه .حساب اونی که میره شمالو عروسیو و... هم که دیگه مشخصه .

کاربر ناشناس 1400/5/19 -08:53

چرت نگو حالا که دست ریئسی است چرا اقدام عاجل نمیکند بنده خدا اینها همه یکی هستند ما سرکاریم

م 12 3 پاسخ 1400/5/18 -23:43

مردم رعایت کنید..روزهای قبل کرونا چندتا عروسی ؟؟

آریایی 1400/5/19 -12:14

چرا همیشه مردم را بدهکار میکنید ؟؟؟؟!!!! چرا نمیگید مانند سایر کشورها بموقع واکسن وارد نشد تا مردم واکسینه شوند و مانند مردم آمریکا و اروپا قرنطینه را بردارند مردم به زندگی عادی برگردند !!!!!!

مهیار 4 18 پاسخ 1400/5/18 -23:39

زیاد به این اخبار ها گوش ندید

مهدیار 1400/5/19 -10:37

به اخبار صدا و سیما گوش بدید و برید پای منبرهای اساتید حوضه! خلایق آنچه را لایق

کار بر ناشناس 6 35 پاسخ 1400/5/18 -23:38

خواندن صحیفه سجادیه همراه با رعایت پرونکل ها بود که احتمالا این موضوع خوب فهمیده نشده ومغایرت نداره. اگر فقط مشکل واکسن بود پس کشورهای پیشرفته دیگه نباید مشکل بستری وفوتی داشته باشن. تازه اونا واکسن فایزر زدن !!!

ایرانی 1400/5/19 -01:38

امار فوتی در آمریکا واروپا برای ان کسانی است که واکسن نزدن دیروز هم بایدن دستور به کل ایالات داده تا مردم رو با دادن 100 دلار به هر نفر تشویق به واکسن زدن کنند اگر کمی معلومات خود را بالا ببری خود سازمان بهداشت جهانی گفته زدن واکسن بیش از 97 درصد مرگ ومیر را کاهش میدهد.

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:12

چرت نگو تو این وضع خراب و فوت مردم باز اراجیف میگویی نفر اولیم در فوت در دنیا هنوز خودت را گول میزنی یا مردم را

امیرعلی 1400/5/19 -10:41

توی صحیفه سجادیه در قسمت دعا برای مرزبانان، برید ببینید برای سرزمین ایران چه دعایی شده است؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضایی 59 0 پاسخ 1400/5/18 -23:37

آمریکا320میلیون جمعیت داره حدودا 4برابر ایران،آمار فوتی ها و مبتلایانش را نسبت به جمعیت ایران محاسبه کنیم ، وضعیت ایران از آمریکا خیلی بدتر و بیشتر،،الان آمریکا با320 میلیون جمعیت روزانه 100هزار مبتلا داره ایران 85 میلیون جمعیت حدود40هزارتا مبتلا داره.جمعیت آمریکا4برابر ایران،،مبتلایان ایران را ضربدر4 بکنیم، به نسبت جمعیت آمریکا،ایران انگار روزانه حدود160هزارتا مبتلا رو داره در صورتی که آمریکا به نسبت جمعیتش100هزارتا مبتلا داره،وضع مردم سیاه خیلی سیاه

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:13

تفسیر منطقی و غیر سیاسیست

کامران 17 1 پاسخ 1400/5/18 -23:31

باید بهانه ای برای حذف یه جمعیتی از ایران دست دولت باشه.تنظیم جمعیت،اونم جمعیتی مصرفی،باید یه عده ای که به قول خودشون به مردم ایران میگن سربار دولت شدن،اینا بهترین راه حل بدون اینکه کسی بتونه شاکی بشه دستشون،به قول آمار دروغ خودشون دو روزی حداقل هزار نفر دارن میمیرن،،فکر کنید هزار نفر در دو روز،به زبان گفتن راحته.روزانه حداقل500نفر دارن میمیرن که آمارش خیلی بیشتر از ایناست،اینا برای حذف یه عده ای برنامه دارن،

ح آ 12 61 پاسخ 1400/5/18 -23:11

امیدوارم مردهای فاسد و زنای بد حجاب روشون تاثیر بذاره یکم آدم شن

کاربر ناشناس 1400/5/19 -03:40

اصول گرای بدبخت

هاشم طاها 1400/5/19 -10:26

خواهر تو طوریش نشه بقیه مهم نیست

کاربر ناشناس 52 12 پاسخ 1400/5/18 -23:07

معلومه وقتی بجای کار علمی توصیه به خواندن صحیفه سجادیه میکنند و از ورود واکسن به کشور جلوگیری میکنند نتیجه اش میشود این فاجعه این اقایان الان کجا هستند اگر اقای علم الهدی و ریئسی راست میگویند بروند از این بیمارستان دیدن کنند اقای قالیباف که دنبال حرکت نمایشی هستید با نماینده های انقلابی بروید ببینید در بیمارستان چه خبر است این نماینده های مشهد چکار میکنند بروید ببینید شاید به غیرتتان بربخورد و حرکتی کنید

برو بابا 1400/5/18 -23:40

آمریکاتون که صحیفه نخوند چرا زایید ؟؟با اون همه ادعا پیشرفت و تمدن و هارت و پورت ؟؟

فقط خدا 1400/5/19 -07:55

به برو بابا تعصب بی جا عامل عقب موندگیته بدبخت آخه اسکول الان وقت این چرت و پرت گفتناست انشالله که عزیزتو از دست بدی که درد مردمو بفهمی . اونطور که معلومه ته خونه نشستی و فایرز هم زدی . خون و حق مردم بی گناه ایران کردن تو و امثال تو جاهله با اون تعصبات بی جا و کورکورانت .

علیرضا 1400/5/19 -08:04

جناب بروبابا بدو برو ضریح لیس بزن که بفهمن نزاییدی ادعا و تپیشرفت اینه که بتونی مردم رو به اندازه کافی واکسینه کنی ابله جان وقتی میگن نمیفهمی زور نیست که برو خبر واقعی گوش کن بفهمی کجای دنیا هستی متاسفانه دیگه کاری از هیچکس بر نمیاد خود مسئولین ارشد مملکت فایزر زدن میشه ازشون بپرسی چرا فایزر زدن اونا که دنبال هارت و پورت نبودن

کاربر ناشناس 34 3 پاسخ 1400/5/18 -23:02

کاری که همه مسئولین با این مردم کردند در طول تاریخ هیچ دشمنی نکرد پس این ذخیره ارزی را برای کی میخواهید برای لبنان و فلسطین بداد این مردم بیچاره برسید چرا به کشورهایی که کمک کرده اید یکی به کمک شما نمی اید چرا روسیه و چین به دادتان نمیرسد شما که توانتان را گذاشته اید زیر پرچم انها بروید

مهناز 1400/5/18 -23:44

قاطی نکن مطالب را !!! از این فایل صوتی ها از اول کرونا هزاران بار نشر دادند اکثرا هم درست نبوده در مورد صحیفه ،باید بگم تو سخنرانی را خوب گوش بده وزمان سخنرانی بعد نظر بده این سخنرانی برای اوایل همه گیری کرونا است انوقت واکسن هنوز نبود

فقط خدا 1400/5/19 -08:00

به مهناز اره سرتو کردی مثل کبک خبر نداری . من خودم کادر درمانم تو ۲۴ ساعت گذشته تو بیمارستان مشهد ۳۰ تا کشته داشتیم همه هم جوون و بدون هیچ بیماری زمینه ای . تا همه ی جوون های ایرانو به کشتن ندین آروم نمیشین نه . کاش به جای صحیفه سجادیه از اول مثل تمام کشورهای دنیا واکسن با کیفیت وارد میکردین که الان به گفته رئیس سازمان جهانی بهداشت درس عبرت بقیه کشور ها نشیم . مثل اینکه هنوز بعضی ها نمیدونن تو چه بد فاجعه ای گیر افتادیم . اگه همینجور پیش بره تا ۲ ماه آینده ۳ میلیون ایرانی فوتت میکنند هرچند واسه امثال تو یاسین تو گوش خر خوندنه.

به مهناز 1400/5/19 -08:01

جنسی چیزی میزنی؟فایل رو تا اخر گوش کردی خودت؟خدا شفات بده.تفکر امثال تو باعث نابودی جهان میشود بیمارستان ها جا ندارد خواهشا حرف مفت نزن-توصیه من چند تا پرستار فالو کنی پخش زنده تماشا کنی در 24 ساعت فرصت اب خوردن ندارند-خواهشا بفکر کادر درمان باشیم حرف های مفت امثال مهناز را گوش ندهید

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:19

مهناز خانم این از کوته فکری شماست همان موقع هم میشد با کار علمی وبهداشتی از شیوع ویروس جلو گیری کرد اول و اخر ندارد اشتباه اول نتیجه اخرش میشه این عدم تزریق واکسن در زمان مناسب نتیجه میشود این جواب جان عزیزان این کشور را چه کسی میدهد با تصمیمات سیاسی غلط

کار بر ناشناس 8 39 پاسخ 1400/5/18 -22:54

روحانی کجاست؟ این آشی که پخت جوابگو باشه. حرف شو دولت جدید باید بخوره.

آریایی 1400/5/19 -08:11

روحانی چرا ؟؟؟؟ پدر خانواده باید جوابگو باشه ؛ هم در این دنیا و هم در اون دنیا !!!!!!!!!

آریایی 1400/5/19 -12:16

روحانی آش نپخت ؛ کس دیگری آش پخت !!!!!!!!!

کار ناشناس 26 2 پاسخ 1400/5/18 -22:50

واقعا از شنیدن صدای خانم دکتر در مشهد متاثر شدیم ممنون شدیم از ایشان. هر کسی بنوبه خودش بتونه کاری بکنه مسلما راه دوری نمی ره شاید یه وقتی برای خود وخانواده اش این اتفاق بیفته.خلاصه همه انسانیم باید بی تفاوت نباشیم.

محمد علی مهری از همدان 16 3 پاسخ 1400/5/18 -22:50

چی بگم، فقط میتونم اشگ بربزم

کاربر ناشناس 23 10 پاسخ 1400/5/18 -22:43

اقای ریئسی شما به مردم شهر خودت نمیرسی و رحم نمیکنی چطور توقع داریم به کل کشور برسی ان شعارهای تند مدیریت جهادی و انقلابی کو هر لحظه تصمیم دیر هنگام یعنی جان هزاران نفر و ابتلا دهها هزار نفر

محمود 1400/5/19 -11:56

مگر چند ساعت از رئیس جمهور شدن ایشون گذشته ؟! اصلا هنوز کابینه ای تشکیل شده ؟! چرا تقصیر های دولت قبل رو گردن این بنده خدا می اندازید؟ اینا در قیامت سوال داره

عاطی 18 3 پاسخ 1400/5/18 -22:39

واقعن با دعا ومناجات وگریه کرونا نمیره؟ پس چکارکنیم؟ واکسنم نداریم

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:24

تعطیلی و لاک داون دو هفته ای واقعی و سختگیری در اجرای ان کنترل مرزها عدم کنترل مرزها ورود ویروس جهش یافته لامبادا را به همراه دارد که در ترکیه دیده شده که از هر سه نفر یک نفر را میکشد این چاره کاره

کاربر ناشناس 29 7 پاسخ 1400/5/18 -22:32

پس علم الهدی چه غلطی میکنه پس پولهای استان کجاست خاک بر سر مسئولین بی کفایت که بدنبال حکومت کردن هستند دور هم برای سیاست و تحلیف جمع میشوند ولی برای جان و سلامت مردم جمع نمیشوند

الله اکبر 1400/5/18 -23:14

شما یه ارشیو صدا سیما عید غدیر و قربان و دعای عرفه رو ببین مردم رعایت نمیکنند اخه چرا شربت دادید تو خیابون ها چرا جلوگیری نمیکنید.خدا ازتون نگذره که با عدم رعایت جان مردم رو گرفتید.تالار ها باز هر شب هر ظهر عروسی مردم دیوانه شدند بخدا دیوانه شدن در ماه گذشته حداقل ده بار به عروسی دعوت شدیم نکنید به پیغمبر تو رو امام حسین نکنید

حسین 1400/5/18 -23:39

تو که به این راحتی به انسانهای پاک ودلسوز توهین میکنی شک نکن اگه در زمان پیغمبر بودی به خود پیغمبر هم توهین میکردی .کمی فکر کن به عاقبت خودت بعد مرگ تک تک اعمال وگفتار که انجام دادی باید به خدا جواب پس بدهی. بدا به حالت که با چه انسانهای خوبی دشمنی میکنی.

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:29

جناب حسین کاش مسئولین ما یک بار هم که شده تصمیمات غلط خود را می پذیرفتند و از مردم عذر خواهی میکردند ببینید چه بلایی سر مردم امده خلفا هم دم از دین و حکمرانی میزدند و چه بلایی سر ائمه اوردند شما ومسئولین با این بلای که سر مردم اوردید جواب خدا را میدهید بخدا این حرفها حق است و جواب نداره

کرگدن 15 27 پاسخ 1400/5/18 -22:28

بنده به واکسن امریکایی و انگلیسی بد بین ام

ممدی 1400/5/18 -23:54

همون کرگدن باش بهتره!

مجید 1400/5/19 -08:28

بیشتراز همون کرگدن هم ارزش نداری

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:30

بابا این بنده خدا متلک گفته اشتباهی بهش منفی ندید ایشان هم وضعیت موجود را نقد کرده

آریایی 1400/5/19 -12:17

در حالی که خودت واکسن فایزر زدی ؛ ای شیطون !!!!!!!!

رضا 16 2 پاسخ 1400/5/18 -22:27

به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

زاهد 17 3 پاسخ 1400/5/18 -22:24

بسیار متاسفم و اندوهگین از ظلمی که به ایران و ایرانی شد و میشه اما خلایق هر چه لایق . ما خودمون خواستیم به این فلاکت دچار شویم و امروز هم هیچ اعتراضی نداریم .

مصطفی 47 3 پاسخ 1400/5/18 -22:16

صدا و سیما دیگه خبر فاجعه کرونا را از تیتر اخبارش برداشته چون دیگه روحانی رفته

اکبر 1400/5/18 -22:55

واقعا انگار نه انگار

خدا رحم کند 33 1 پاسخ 1400/5/18 -22:16

اعلم الهدی اعلام کرد کرونا بهانه‌ای شده است تا بسیاری از ضد دینان علیه محرم و عاشورا تبلیغ کنند.

محمد 48 3 پاسخ 1400/5/18 -22:16

آنهایی که ورود واکسن را گرفتند انشالله جواب گو باشند .

شکو 34 3 پاسخ 1400/5/18 -22:14

فک کنم دیروز یا پریروز یه مصاحبه از علم الهدی همین خبر فوری گذاشت که گفته بود بعضی افراد بی دین می خوان به بهانه کرونا محرم و سفر رو تضعیف کنند

ناشناس 1400/5/18 -23:38

دوروز پیش بود تا کامنتها زیاد شد برداشتن پست رو،الا ایشون بیان توضیح در اینباره هم بدن ،این خانم دکتر هست وحرفش سنده،هیچ کسی با ائمه بد نیست جناب علم الهدی ،مردمی باید باشه تا عزاداری امام حسین رو بکنه ،مردم دارن از ریشه نابود میشن شما تشویق می کنی به جمع شدن مردم!؟به همون قران توی کتاب خدا نوشته من بدن و جان رو به توبخشیدم و ای انسان تو باید از اون مراقب کنی،جز این مورد اگر یک نفر جناب علم الهدی ناقل باشه می دونی چند نفر رو بیماره میکنه ؟حالا بیاد بگه یک عده بی دین و کافر ومشرک میخوان جلوی عزاداری امام حسین رو بگیرن اخه با کدوم تز چنین حرفی زده نمی دونم

ناشناس 25 1 پاسخ 1400/5/18 -22:12

معلومه قاتل کیه چون سیاست در قبال کرونا تغییر نمیکنه شرکتها باز کارخانه ها باز واکسن مناسب نیست و کک کسی نمیگزه

ناشناس 25 2 پاسخ 1400/5/18 -22:07

تنها راه واقعی;=همه بخوابن رو ب قبله بخدا بگن یاخودت شفا بده یا مرگ چون هیچی امکاناتی وجود نداره

قلندر واقعی 22 2 پاسخ 1400/5/18 -22:07

واقعا که با مشتی آدم اسکل طرفیم لعنت خدا بر کسانیکه رعایت نمیکنند و مثل خفاش شبهای تهران زنجیره ای مردم را به ویروس مبتلا میکنند و میکشند دولت باید این افراد بدون ماسک را جریمه میلیونی کند

متحیر 14 0 پاسخ 1400/5/18 -21:56

بخشی از زمین سوخته و مین گذاری شده است که مثل بمب ساعت شمار عمل میکند و علتش مصلحت اندیشی ها و تعلل های بیجا بوده است که متاسفانه هنوز هم ادامه دارد.......

مورچه خوار 17 7 پاسخ 1400/5/18 -21:52

خواهرم ! صدایت را شنیدیم الان با برادران جهادی برای انجام جهاد حرکت می کنیم (والی خراسان.نماینده ولی فقیه)

بازیه 3 47 پاسخ 1400/5/18 -21:45

این زنیکه داره دروغ میگه ازلرزش صداش وتپق زدنش معلومه

برار 1400/5/18 -22:53

چرت نگو دروغ غو خودتی ساندیس خور

امیرحسین 1400/5/19 -00:24

بی شرف میگه بیاید تو بیمارستان خودتون ببینید. اگه دروغ میگه پاشو برو تو بیمارستان هایی که گفت فیلم بگیر بگو اینجا شرایط خوبه و این داره دروغ میگه تا ما باور کنیم.

مسعود ناصر 1400/5/19 -02:21

چرا باورندارین خودمان شاهد ای همه کشته شدنیم زشته بخدا دروغ چه

به بازیه 1400/5/19 -08:03

بی وجدانی نیای از سه تا بیمارستان مشهد سر بزنی دروغ لقمه نونی هست که خوردی

کاربر ناشناس 1400/5/19 -09:33

کافیه سری به بیمارستان شهر خودت بزنی همه شهرها همینه

نبازیه 1400/5/19 -09:52

خودتون که کرونا گرفتید رفتید جلو در بیمارستان، واقعیت رو میفهمید

امیر 19 1 پاسخ 1400/5/18 -21:44

ان موقع که میگن رعایت کنید روحانی یک هفته تعطیل میکنه همه میرن مسافرت باید این اتفاق بیفتد

یکی از مردم 28 2 پاسخ 1400/5/18 -21:30

به علم الهدی بگید با دعاها و عزاداریها مشکل رو برطرف کنه بعدش هم راحت به رسالتش برسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی 25 7 پاسخ 1400/5/18 -21:28

از برکات دولت رئیسی

مهرداد 24 2 پاسخ 1400/5/18 -21:26

بابا در حرمها رو ببنیییییییییییید.هیاتها رو برگزار نکیییییییییید.مثل تعطیل کردن مراسمهای فوت و ازدواج و غیره.آقایون مسول مرگ و میر برای شما هم هست و باید جوابگوی مردم باشید یا تو این دنیا یا اون دنیا

زهره 1400/5/19 -00:39

شما که میگید محرم پس سالن های باز مراسم عروسی کرونا نیست توهیت کروناهست

مرتضی 31 0 پاسخ 1400/5/18 -21:16

الان 20:30 میاد میگه نه ما چیزی کم نداریم همه چی هست ، بله همه چی هست ولی تو بیمارستانای خودشون نه بیمارستان های عمومی که مردم عادی میرن .

حسین 26 1 پاسخ 1400/5/18 -21:15

امام حسین کجا گفته بخاطر من حتما حتی جان مردم تو خطر بود عزاداری جمعی انجام بدید!!!! ای مردم عزیز و همیشه در صحنه!!! بشنید تو خونتون و تلویزیو ن رو روشن کنید و برنامه عزاداری نگاه کنید. رحم کنید به همدیگر والا این مسیولین بفکر جیب شون هستن

مقدم 1400/5/18 -23:22

هنوز اولین روز محرم از راه نرسیده چطوری آمار رو به محرم ربط میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نناز 16 1 پاسخ 1400/5/18 -21:11

الان کجایی ؟حضرت علم الهدی صداتوشنید میاد سراغت جهت کمک چون ایشون به امورات خیلی حساسن

ایرج 20 1 پاسخ 1400/5/18 -21:10

علم الهدی که علم دار دعوت برادران عراقی و غیره به مشهد است باید پاسخ گو باشد.مردم هم کمی فکر کنند این کدامین خداست که از حال مخلوق خود بی خبر است و این جماعت باید در سیاهترین وضع اجتماعی باروبنه ببندند و برای مردم مظلوم مشهد با خود بیماری و مکافات سوغات ببرند.

منت 20 1 پاسخ 1400/5/18 -21:09

قابل توجه امام جمعه بزرگ علم الهدی!

حسن 13 3 پاسخ 1400/5/18 -21:03

از امام رضا کمک بگیرند.

دهاتی 22 4 پاسخ 1400/5/18 -21:00

رئیسی پس چی کار میکنه؟؟؟؟؟؟