وزیر آموزش و پرورش:

خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند/ تداوم واکسیناسیون فرهنگیان تا اواخر مرداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: جایی برای نگرانی خانواده‌ها وجود ندارد چون هیچ کاری در آموزش و پرورش در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد.

خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند/ تداوم واکسیناسیون فرهنگیان تا اواخر مرداد

محسن حاجی میرزایی درخصوص طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد: خوشبختانه طرح واکسیناسیون فرهنگیان، با استقبال همکاران فرهنگی روبرو شده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

حاجی میرزایی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، طرح واکسیناسیون همکاران فرهنگی،تا اواخر مردادماه در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح، قرار است؛ رانندگان سرویس‌های مدارس، مربیان مهدهای کودک و هر فردی که در مجموعه آموزش و پرورش و در کادر مدرسه فعالیت دارد، واکسینه شود.

حاجی میرزایی با اشاره به نگرانی برخی خانواده ها از حضور دانش آموزان در مدارس، تصریح کرد: هیچ کاری در آموزش و پرورش، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس، انجام نخواهد شد و تمام ملاحظات و تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس درنظر گرفته شده است؛ بنابراین برای خانواده ها جای نگرانی وجود ندارد و نباید نگران حضور فرزندانشان در مدارس باشند.

حاجی میرزایی بر ضرورت بازگشایی مدارس به عنوان یک نیاز اساسی، تأکید کرد و گفت: دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، بیان کرد: ما خدمات لازم را برای واکسینه کردن تمام فرهنگیان فراهم کرده‌ایم و از سوی دیگر با توجه به حضوری بودن مدارس، توصیه می‌شود حتما واکسن بزنند تا سلامت خود و دانش آموزان را تضمین کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    مردک مگر نمیخواهی پست را تحویل بدهی برو دنبال کارت سری به ای سی یو کودکان بزن ببین چه خبره لال شو

  • ایرانی
    0

    دولت تزویر و ناامیدی.وزیر بی کفایت و دروغگو.

  • علی
    0

    حرف مفت نزن لطفابچه خودتونمکی وروحانی روبفرست هیچکسی بچه شونمیفرسته

  • کاربر ناشناس
    0

    وزیر دروغ گو چی می زنی میایی صحبت می کنی یک خبرنگار نبود بگه دادش چیزی نزن بعد بیا صحبت کن!!!

  • Nastaran
    0

    مدارس باید امسال باز بشه. ازتون خواهش میکنم توروخدا باز کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها