شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

مراسم تشییع پیکر مامور کلانتری ۱۰۳ گاندی که به ضرب گلوله همدستان یک سارق به شهادت رسیده بود صبح امروز برگزار شد.

شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید یاسر طاهری که صبح امروز در مقر پلیس پیشگیری پایتخت در میدان انقلاب برگزار شد، گفت: امروز دومین شهید پلیس پایتخت طی ۱۰ روز اخیر را که در راه مبارزه با سارقان مسلح و تامین امنیت مردم به شهادت رسید تشییع می کنیم. یاسر طاهری ماموری دلاور و تیزهوش بود که هنگام بررسی و گشت زنی در حوزه استحفاظی خود در بلوار آفریقا با فردی که در حال حمل کیسه ای مشکوک بود روبرو شد. این شهید بزرگوار برای بررسی موضوع وارد عمل شد اما متهم با سوار شدن بر یک دستگاه وانت قصد فرار از محل را داشت که افسر وظیفه شناس ما خود را به عقب این خودرو انداخته و چندین کیلومتر را در شرایطی که وانت با اقدامات خطرناک و مارپیچ قصد به پایین پرتاب کردن او را داشت، متهم را دنبال کرد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در نهایت در شرایطی که خودرو در ترافیک متوقف شده و شهید طاهری قصد بازداشت این فرد را داشت همدستان سارق مذکور از پشت سر این مامور وظیفه شناس را هدف گلوله قرار داده و با ضرب پنج تیر او را به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این شهید برازنده کسب مدال افتخار است، گفت: امروز روز سختی برای ما و خانواده شهید طاهری است. چرا که یک جوان رعنا را از دست دادیم. از خداوند می خواهم که به خانواده این شهید صبر اعطا کند.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه یاسر طاهری آخرین شهید نیروی انتظامی در راه تامین امنیت نخواهد بود، گفت: پلیس تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می کند که نمونه آن و سند اثبات آن شهدایی است که در این راه تقدیم کرده است. ما مسیری را که حضرت اباعبدلله الحسین پایه گذاری کرد ادامه می دهیم و به عنوان سرباز اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی نمی گذاریم این پرچم بر زمین بیفتد.

رحیمی به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن هزینه های سنگینی برای از بین رفتن امنیت و بر هم زدن آن می کند برقراری امنیت داخلی کار سختی است اما ما با تمام توان در میدان حضور خواهیم داشت.

ستوان سوم یاسر طاهری مامور کلانتری ۱۰۳ گاندی بود که در تاریخ ۱۶ مرداد ماه در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها