اجرای طرح تجربه نگاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با سیدعباس صالحی/ ویدئو

در راستای اجرای طرح تجربه نگاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ نخستین بخش از گفت و گوی سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد دولت دوازدهم منتشر شد.

اجرای طرح تجربه نگاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با سیدعباس صالحی/ ویدئو

در این بخش از گفت و گو، سیدعباس صالحی به بیان ضرورت طرح تجربه نگاری پرداخته است.
وی درباره این ضرورت گفت: هدف از طرح تجربه نگاری روایت صادقانه از اقدامات است تا آیندگان بدانند از چه بخش هایی از این تجربیات اقتباس کنند و چه بخش هایی را موفق بداند و از بخش های شکست خورده برای عدم تکرار بهره ببرند. بنابراین این طرح به مسیر مدیریت فرهنگی کشور کمک می کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این گفت و گو به ارزیابی مناسبات دولت با حوزه فرهنگ و هنر پرداخته است.
در بخش دیگری از این گفت و گو مروری بر رویکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم در حوزه مناسبات اقتصاد فرهنگ و هنر شده است.
همچنین در بخش دیگری از این گفت و گو به رویکردهای اتخاذ شده در جهت کمک به اقتصاد فرهنگ، هنر و رسانه با توجه به نظام ضعیف بودجه در این دوره از مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با توجه به تحولات فناوری در کشور و جهان در حوزه فضای مجازی به عنوان یک بازیگر تاثیرگذار، نوع نگاه مواجهه با تحولات را از نگاه رویکرد توصیفی بیان کرده است.
نخستین بخش از گفت و گوی 7 ساعته سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای طرح تجربه نگاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مشاهده بفرمائید:

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها