دستگیری قاتل مدیرعامل در مرغداری

عامل قتل مدیر یک شرکت در تهران، در حالی از سوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و کارآگاهان پلیس این استان پس از 3 ساعت مذاکره بازداشت شد که وی با یک اسلحه کلاشنیکف به مرغداری در یکی از روستاهای این استان رفته بود.

دستگیری قاتل مدیرعامل در مرغداری

رسیدگی به این پرونده از ساعت 8 شب روز 18 تیرماه سال‌جاری با گزارش زوج جوانی که پس از سلفی گرفتن در محدوده بزرگراه خرازی متوجه جسد یک مرد شده بودند به مأموران اعلام شد. پس از آن تحقیقات از سوی بازپرس محمد وهابی و تیم جنایی در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که از زمان مرگ مرد جوان حدود 12 ساعت گذشته است اما هیچ مدرک شناسایی که هویت قربانی را نشان دهد به دست نیامد.

در ادامه و پس از تحقیقات محلی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، دریافتند که ساعاتی قبل خودروی پژویی با لکه‌های خون در آن محل دیده شده است.پس از آن بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد تا صاحب خودروی پژو شناسایی شود.

سرنخی از قاتل

با اثر انگشتی که از مقتول به‌دست آمد، هویت او به‌ نام فردین ۲۸ ساله شناسایی شد. فردین رئیس شرکتی در خیابان ستارخان بود و از آنجا که خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کردند، او به تنهایی در تهران کار و زندگی می‌کرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فردین از مدتی قبل با مینو منشی شرکتش که یک خودروی پژو 405 داشت دچار اختلاف شده بود. بدین ترتیب تیم جنایی به سراغ مینو رفت و تحقیقات از او صورت گرفت.

فرار پس از جنایت

مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به‌ کار هستم و به‌خاطر مسائل کاری چند شب قبل با فردین به رستوران رفتم و همسرم بهنام از این ماجرا باخبر شد و بین آنها اختلاف به‌وجود آمد، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آنها با هم صحبت کنند و اختلاف شان را حل کنند. روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او؛ فردین را به قتل رسانده است. اظهارات زن جوان و ناپدید شدن بهنام، احتمال دست داشتن او در قتل مرد جوان را پررنگ‌تر کرد.

دستگیری در مرغداری

در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داشت، شامگاه چهاردهم مرداد گزارش تیراندازی در مرغداری یکی از روستاهای شهرستان اراک به پلیس استان مرکزی اعلام شد.به‌دنبال اعلام این خبر؛ بلافاصله اکیپی از مأموران مبارزه با جرایم جنایی راهی محل شدند.

با حضور در محل، آنها با خودروی پژویی مواجه شدند که آثار تصادف روی بدنه آن مشاهده می‌شد و به‌صورت بلاصاحب در اطراف روستا رها شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل تیراندازی، صاحب خودروی پژو است و مأموران تلاش کردند تا او را دستگیر کنند تا اینکه ساعاتی بعد پلیس مطلع شد مرد مسلحی وارد مرغداری در همان حوالی شده است. کارگر مرغداری نیز با دیدن اسلحه به داخل اتاقکی پناه برده و پس از آن مأموران پلیس از موضوع مطلع شده و خودشان را به محل رساندند.

مأموران با حضور در اطراف مرغداری و محاصره محل با مرد مسلح صحبت کردند و مشخص شد که وی تحت تأثیر مواد مخدر شیشه قرار دارد همچنین باتوجه به استعلام پلاک خودروی پژو، مشخص شد که او به‌خاطر اتهام قتل مدیر یک شرکت در تهران تحت تعقیب است.

با توجه به وضعیت روحی قاتل مسلح، 3 سناریوی خودکشی، درگیری با مأموران و گروگانگیری برای پلیس مطرح شد. بنابراین به منظور ضرورت پیشگیری از بروز هرگونه خطری برای کارگر مرغداری و همچنین حفظ امنیت مأموران حاضر در این عملیات، سردار مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در محل حاضر شد و پس از 3 ساعت مذاکره، با متهم موفق شد او را خلع سلاح کرده و تسلیم کند. متهم پس از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی به قتل در پایتخت نیز اعتراف کرد.

باتوجه به اینکه بهنام در پایتخت مرتکب جنایت شده بود، بزودی در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار می‌گیرد تا تحقیقات تکمیلی درباره اتهام‌های وی صورت گیرد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها