کارمندان بانک‌ها تا ۵ برابر بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بر اساس مطالعه صورت گرفته در تهران کارمندان بانک‌ها ۳.۵ تا ۵ برابر بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند.

کارمندان بانک‌ها تا ۵ برابر بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند

دکتر علیرضا زالی در بازدید از فرایند واکسیناسیون در مرکز واکسیناسیون بانک مرکزی در تهران با حضور اکبر کمیجانی رییس بانک مرکزی افزود: ۲۴۰ هزار نفر در شبکه بانکی حضور دارند که در گروه پر خطر هستند که به همین منظور در این مرکز واکسیناسیون۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان بانک‌ ها واکسینه خواهند شد.

زالی با بیان اینکه واکسیناسیون ۶۷ هزار نفر از کارمندان بانک‌ها در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: اکنون تهران در وضعیت قرمز قرار دارد و همه شهرهای استان تهران نیز در روزهای اخیر وضعیت قرمز خواهند داشت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی مراکز درمانی استان تهران، افزود: اکنون۹ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند که ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار آن در بخش مراقبت ویژه قرار دارند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: دیروز هزار و ۹۴۰ بیمار جدید در مراکز درمانی تهران بستری شده است و هزار و ۴۱۰ بیمار نیز ترخیص شدند.

دکتر زالی با اشاره به عدم توازن بین بیماران ترخیصی و ورودی بیماران به مراکز درمانی افزود: با توجه به اینکه ۲۰ هزار بیمار سرپایی مراجعه کننده به مراکز درمانی داشته‌ایم تهران در وضعیت قرمز است.

منبع: رکنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا فقط آقا زالی به فکر کارمندان بانک هستند؟ کارمندان بانک ها اینقدر پول دارند که بتوانند خودشان را درمان کنند به داد اون بدبخت هایی برسید که آه در بساط ندارند

  • عبادی
    0

    کارمندان ادارات پست چی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    کارمندهای بانک هم که واکسن زدندبیا ببین کارگرها چطورند که درهرسالن صدنفر هستنددرکنارهم کمی از میزت فاصله بگیر و به شرکتها سری بزن ببین کرگرهاچطوری کارمیکنندفقط به فکرپشت میزنشینها نباش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها