پیام‌های دریافتی در هفدهم مرداد؛

کمبود دارو برای کودکان و کمبود امکانات در روستای ارومیه

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۷ مرداد در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

کمبود دارو برای کودکان و کمبود امکانات در روستای ارومیه

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگاران در تاریخ هفدهم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام لطفا پیگیری کنید بیمارستان انصار الغدیر پردیس که هفته پیش افتتاح شد افتتاحیه به صورت سوری انجام گرفته و مردم را از بیمارستان بیرون و دوباره بیمارستان تعطیل شد. پیگیری کنید.


سلام حدود یک ماه است خیابان جنب پارک نصرت مشهد از ابتدا تا انتها یک طرفه شده و سر هر خیابان و تقاطع تابلوی ورود ممنوع زده شده، ولی کسی به این علامت توجهی نمی‌کند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام و خسته نباشید لطفا در مورد کارمزد جایگاه‌داران در سال ۱۴۰۰ گزارش تهیه کنید ممنون.


با سلام داروی "ریفامپین" که داروی اصلی در درمان بیماری شایع بروسلوز (تب مالت) در کودکان است چند وقتی است بسیار کمیاب شده است. با توجه به اینکه در سنین کودکی عملا داروی جایگزینی وجود ندارد این کمبود مشکل جدی در مدیریت درمانی کودکان مبتلا ایجاد کرده است خواهشمند است در مورد کمبود این داروی حیاتی از مسئولان مربوطه پیگیری شود. با تشکر


بنده یک نیروی خدماتی اموزش پرورش هستم. با یازده سال سابقه چرا برای همه برای افزایش حقوق قانون باشد فقط برای نیرو‌های خدماتی آموزش وپرورش قانون نباشد. پیگیری کنید.


سلام در ارومیه روستای اردوشاهی نه برق داریم نه آب، نه گاز لطفا پیگیری کنید. با تشکر


سلام روز بخیرمن یک فرد بیمه بیکاری بگیر هستم هر ماه بین ۱۳ تا ۱۵ ماه حقوق ماه قبل بیمه بیکاری را به حساب واریز می‌کردند. اما این ماه تا این لحظه برای هیچ کس در هیچ استانی واریز نشده است.


سلام اطراف روستای فارمد مشهد چند تا کارخانه ایزوگام هست که بوی دودش نفس کشیدن را برایمان سخت کرده. برای کسانی که تنگی نفس یا ناراحتی قلبی دارند واقعا سخت است. لطفا پیگیری باشید.


سلام خسته نباشید لطفا از سازمان سنجش برای انتشار کلید آزمون ارشد پیگیری کنید.


با سلام وخسته نباشید لطف کنید یک اطلاع رسانی به وزارت بهداشت کنید که جایگاه‌های سوخت در زمان بیماری کرونا مشاغل پر خطر و پر ریسک بوده، ولی حالا برای تزریق واکسن مثل اینکه توجهی به سلامت این شغل و درخصوص اولویت بندی و سهمیه واکسن نمی‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    تهران دارو نیست چه برسه به شهرستان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها