پخش پشت صحنه فیلم های روز سینمای ایران

در آستانه ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) جدول پخش شبکه نسیم، معطوف به این ایام خواهد بود.

پخش پشت صحنه فیلم های روز سینمای ایران

از دوشنبه ۱۸ مردادماه مصادف با شب اول محرم برنامه‌های نفس، با حسین علیه السلام حرف بزن، نمای رادیو، ورزشیا، نمای نزدیک، انیمیشن جوانمردان، سریال میکائیل و دنیای مستند در جدول پخش شبکه نسیم قرار خواهد گرفت.
"نفس" عنوان برنامه جدید شبکه نسیم با رویکردی گفت‌وگو و محتوا محور با مادران سرزمینمان ایران است. این برنامه با شعار یک عاشقانه آرام، میزبان مادرانی است که ترجمان نجابت، دریا دلی و وفاداری هستند. "نفس" با اجرای فلورا سام برای ایام محرم و صفر تدارک دیده شده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.
این برنامه در هر قسمت، الگویی از یک زن و رفتار برجسته او را با مرور مستند گونه روایت می‌کند تا بهتر با سبک زندگی و ویژگی‌های آنها آشنا شویم. برنامه "نفس" هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

"با حسین علیه السلام حرف بزن"، امسال با فضاسازی و دکوری متفاوت از دوشنبه، ۱۷ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

"نمایش رستگاری" زندگی مردم ده مش رحمان را روایت می‌کند و هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم خواهد آمد و بازیگرانی چون ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پور ایمان و.... نقش آفرینی خواهند کرد.

"انیمیشن جوانمردان" روایتی از تاریخ ایران و تهاجم مغول و فضای آن دوره است. در جریان این نبردها و جنگ‌ها، با وجود ضعف‌های حاکم، سرداران ایرانی دلاورانه مقاومت کردند و هر بار برشی از منش آنها به نمایش در می‌آید و در قالب پویانمایی روایت می‌شود. این کار هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

"نمای نزدیک" با پشت صحنه‌های سینمای ایران در این ایام از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه با بازتاب تلاش‌های سینما گران کشورمان با مروری در روند تولیدات و خلق آثار این حوزه به نمایش در می‌آید.علاقمندان می‌توانند هر روز ساعت ۱۹ بیننده این برنامه باشند و پشت صحنه فیلم‌های آبادان ۱۱۶۰ - دریاچه ماهی - قصر شیرین - تابستان داغ - تک تیر انداز - یدو - سال اول دانشکده من - شنای پروانه - قاتل اهلی - دختر - تختی و .... را به تماشا بنشینند.

"میکائیل"، سریالی پلیسی به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله است که از دوشنبه شب ۱۷ مرداد ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این مجموعه با بازی کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، علیرضا خمسه، کامران تفتی، علی دهکردی و زنده یاد پرویز پور حسینی است که جریان توطئه‌ای را در شهری کوچک درجنوب کشور روایت می‌کند. این شهر پاتوق "آقاخان" قاچاقچی مواد مخدر است که میکائیل پلیس آن شهر در تلاش متلاشی کردن این باند و تخلفات آنهاست. در این مسیر رسول رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل (با بازی کامبیز دیرباز) که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند.

"ورزشیا" با مرور اتفاقات المپیک ۲۰۲۰ به جدول پخش بازخواهد گشت. این برنامه با تمرکز بر آنچه را که در این رویداد ویژه بین المللی با حضور ورزشکاران سراسر جهان روی می‌دهد با نگاه متفاوت روایت می‌کند. این برنامه هر شب ساعت۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

علاقمندان به هیجان و جذابیت های ورزشی و تفریحی می‌توانند بیننده دنیای مستند باشند. این برنامه با پخش مسابقات برجسته رشته‌های اتومبیل رانی، موتور سواری، دوچرخه سواری، هاکی و.... در قالب مستندهای تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ به آنتن نسیم می‌آورد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها