فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

باند ۶ نفره سارقان مسلح در سراوان منهدم شد/ کشف خودرو و موتورسیکلت‌های سرقتی از اعضای باند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان سراوان خبر داد.

باند ۶ نفره سارقان مسلح در سراوان منهدم شد/ کشف خودرو و موتورسیکلت‌های سرقتی از اعضای باند

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتور سیکلت در سطح شهرستان سراوان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در این رابطه باند 6 نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی چند عملیات جداگانه هر 6 عضو این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چهار دستگاه موتور سیکلت سرقتی و همچنین سه دستگاه خورو پژو 405 کشف شد. متهمان در تحقیقات پلیسی به هفت فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و خودرو سواری در شهرستان سراوان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار طاهری اظهار داشت: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفان اقتصادی ، ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی چابهار- "ریمدان" به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 23 هزار و 750 لیتر روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجور قانونی کشف کردند. ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان اداره گمرک پنج میلیارد ریال برآورد شده است. در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اعلام و از شهروندان خواست و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها